Hallo allemaal, na bijna 5 jaar, 6x iui & 1x ivf zijn we dan eindelijk zwanger. 5 weken + 1 dag. Zo onwerkelijk vind ik het. Maar begin t steeds meer te beseffen. Nu komt de 9 maandenbeurs over 2 weken dan zijn we bijna 7 weken. We willen hier al jaren naar toe maar omdat we niet zwanger waren zijn we natuurlijk nooit gegaan. Wat vinden jullie? Is het nog te vroeg? Of kunnen we makkelijk heen? Liefs
Wij zijn ook nooit gegaan, omdat we toen niet zwanger waren. Nu ga ik dit jaar waarschijnlijk ook missen. Ben vandaag al 36 weken zwanger, en zie dat geslenter denk ik niet echt zitten tegen die tijd. Dus ik zou zeggen lekker gaan!!! en vooral lekker genieten..
Dankje happy89, jeetje wat lekker dat je al op je eind loopt! Succes nog eventjes met je laatste lootjes
Allereerst gefeliciteerd!! Jullie hebben een lange weg moeten bewandelen om zwanger te worden, wat fijn dat het nu gelukt is! Waarom zou je niet naar de negenmaandenbeurs gaan? Juist als je nog maar zo pril zwanger bent ben je nog heel mobiel en kun je nog genoeg tillen, da's handig omdat je tassen vol met spullen mee krijgt! (zelf nog nooit geweest maar heb zoiets gehoord). Veel plezier!!!
Zou ook zeker gaan op dit moment, ben zelf 1.5 jaar geleden geweest maar dat was in utrecht geloof ik ipv van amsterdam maar vond er echt niets aan. Kreeg veel tassen ja met papier.. had er helaas meer van verwacht maar misschien is deze beter, hopelijk
Ik zou lekker gaan, zeker als je al zo lang wil maar je nooit 'kon'! Wel vond ik de beurs leuker als je wat verder zwanger bent en evt geslacht weet. Leuk kijken voor laatste dingetjes voor de uitzet, kleertjes etc. Maar als je er graag heen wil... Zou ik zeker gaan!
Zeker gaan, en dan niet specifiek om al van alles aan te schaffen maar om alvast te genieten en ideeën op te doen!
Ik ben jaren geleden geweest met een vriendin die net bevallen was. Toen vond ik het leuk maar niet bijzonder voor mij natuurlijk. Nu kijk ik er al weken naar uit. Lekker gaan hoor! Veel plezier!