Hijhad altijd de bibi speen maar die durf ik nu dus niet meer te geven nu ze uit de handel zijn gehaald. Zit nu alleen met het probleem dat hij elke andere speen niet accepteert.hij heeft er altijd 2, 1 in zijn mond en 1 ligt ie altijd mee te wriemelen.. Heeft zins dat hij 10 maanden is trouwens alleen nog maar met slapen zijn speentjes. Knuffel heeft hij niks mee. nu zitten wel met dillema om hem toch te laten wennen aan een ander merk speen, wat ook met huilen gepaard gaat of gewoon helemaal gelijk stoppen maar vind het zo zielig omdat je het hem nog niet echt uit kan leggen. Had hem met slaapje net wel een ander merk speen gegeven en toen ging hij al helemaal over de rooie en toen ik hem ging troosten kreeg ik gelijk die spenen va hem het is altijd al een onrustige slaper geweest en zij paar maanden slaapt hij zo goed als Door. Iemand tips?
Je kan nog die oude bibi spenen bestellen op internet. Mijn dochter neemt alleen de oude bibi spenen, de nieuwe echt niet! Zijn ook zo slap Ik wilde haar laten wennen aan Difrax maar die spuugt ze uit met een vies gezicht.
Wij zijn vorige week cold turkey gestopt met spenen, ze had ze alleen nog met slapen en als we lang in de auto zaten. Ze heeft 5 minuten paniekerig 'speentje' geroepen alsof ik hem vergeten was, toen 3 minuten heel zielig gehuild en daarna ging ze slapen. Dat is inmiddels een week geleden en heb haar er niet meer over gehoord! Als ik wist dat het zo makkelijk was had ik het een half jaar eerder gedaan..
Ik had hem overdag eens een andere speen gegeven om hem te laten wennen. Toen nam hij die ook s'nachts en overdag weer weggelaten
Hier hetzelfde probleem. Een tweede kind krijgt nooit geen bibi! Ik wil zelf beslissen wanneer het klaar is met de speen en nu moet ik internet afstruinen en me blauw betalen aan verzendkosten. Toch wil ik het hem nog niet ontnemen, dus de zoektocht gaat nog wel even verder