hey! ik heb een vraagje...max heeft al2 maanden last van spruw... en het gaat met niks over. we hebben nystatine gehad en dactarin, ik heb cranberrysap gegeven maar daar verslikt hij zich in dus dat doe ik maar niet meer en nu ben ik bezig met peau d'arco thee...wat zijn de ervaringen hiermee bij jullie? of heeft iemand nog een tip? ik hoop het want het is echt zo vervelend en dan vooral voor hem...hij drinkt echt slecht en is ook heel onrustig... groetjes floor
nee waar krijg je dat? we zijn allebei behandeld...ik heb zelf miconazol gesmeerd en ik heb nergens last van. nu drink ik de thee...
Sommige kinderen zijn er heel gevoelig voor. Mijn zoontje heeft ook 3 kuren gehad. Tijdens de eerste gaf ik borstvoeding bij de 2e en 3e keer fles voeding. Ik heb alles goed uitgekookt, handen steeds goed wassen en spuugdoekjes en alles wat in aanraking komt met zijn spuug heet gewassen. Van die thee heb ik nog nooit gehoord dus ben benieuwd naar de reacties!
ja max krijgt nu ook flesvoeding. ik kolf zelf ook af. maar ik doe dat ook allemaal, elke keer fles uitkoken, alle spuugdoekjes en kleertjes en alles van hem elke dag op 60 graden wassen enz. volgens mij gaat het wel al wat beter, hij drinkt rustiger maar ik zie het zeker nog zitten op zijn tongetje! ben nu 1,5 dagen bezig dus ben benieuwd!
Gentiaan violet via eurolac te bestellen werkte hier als een trein andere middeltjes werkten ook niet...
ik heb de site van de apotheek gekregen...ik probeer die thee even een paar dagen en anders ga ik dat bestellen inderdaad...ben zó blij als hij ervan af is!!