Hoi meiden, Langs deze weg heb ik een vraagje.. Ons zoontje heeft sinds donderdag(middag) koorts (begon met 39,3) , zoontje was wat hangerig (ik dacht door het warme weer). At en dronk goed. PCM zetpil gegeven, koorts zakte tot 38,0. Goed geslapen . Vrijdag dacht ik dat het wel weer oke was, dus heb ik mijn zoontje niet getempt. Zaterdag begin van de avond, werd mijn zoontje weer hangerig en voelde warm aan, temp 39,3. PCM en goed geslapen. Zoontje had die dag goed gegeten, wat minder goed gedronken. Vandaag werd mijn zoontje vrolijk wakker, at een boterham, dronk minder goed. Zojuist voor het middagdutje voelde hij weer warm aan, temp 38,0.. nog geen zetpil gegeven aangezien hij verder nergens last van lijkt te hebben.nIk ben dus benieuwd of de temp vandaag weer oploopt. Mijn zoontje is niet verkouden, lijkt geen last van kiesjes of oortjes te hebben. Eet goed, drinken kan wel beter.. Wij zelf zijn helemaal in orde momenteel.. Wat zou dit kunnen betekenen? Ik denk er aan om morgen maar even de huisarts te bellen, als de koorts dan nog niet weg is. Wellicht is het onschuldig, maar eigenlijk heeft hij alleen koorts (zonder ziek zijn). Wel moe en hangerig .
Koorts heeft een functie, zou niet zo snel een zetpil geven. Ik zou het even aankijken en anders morgen even de huisarts bellen. In principe bel je na 3 dagen met koorts maar aangezien hij vandaag gezakt is naar 38 (verhoging) en gewoon goed eet en drinkt en speelt, kun je wel een dagje wachten. Beterschap!