Hoi meiden, Langs deze weg heb ik een vraagje.. Ons zoontje heeft sinds donderdag(middag) koorts (begon met 39,3) , zoontje was wat hangerig (ik dacht door het warme weer). At en dronk goed. Paracetamol zetpil gegeven, koorts zakte tot 38,0. Goed geslapen . Vrijdag dacht ik dat het wel weer oke was, dus heb ik mijn zoontje niet getemperatuurd. Zaterdag begin van de avond, werd mijn zoontje weer hangerig en voelde warm aan, temp 39,3. Paracetamol en goed geslapen. Zoontje had die dag goed gegeten, wat minder goed gedronken. Vandaag werd mijn zoontje vrolijk wakker, at een boterham, dronk minder goed. Zojuist voor het middagdutje voelde hij weer warm aan, temperatuur 38,0.. nog geen zetpil gegeven aangezien hij verder nergens last van lijkt te hebben. Ik ben dus benieuwd of de temperatuur vandaag weer oploopt. Mijn zoontje is niet verkouden, lijkt geen last van kiesjes of oortjes te hebben. Eet goed, drinken kan wel beter.. Wij zelf zijn helemaal in orde momenteel.. Wat zou dit kunnen betekenen? Ik denk er aan om morgen maar even de huisarts te bellen, als de koorts dan nog niet weg is. Wellicht is het onschuldig, maar eigenlijk heeft hij alleen koorts (zonder ziek zijn). Wel moe en hangerig .
Hier precies hetzelfde, dochter heeft al 3 dagen koorts. Verder wel goed te pas. Ze eet niet veel, drinken matig maar ze lijkt zich niet heel vervelend te voelen. Eerste dag ook paracetamol gegeven, nu ook niet Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet
na 3d (vanaf donderdagmiddag is dat dus zondagmiddag) kan je de ha bellen. dat zou ik dus morgen(maandag)ochtend doen als de koorts nog niet weg is.
Ik heb ook geen pcm meer gegeven. Ons zoontje is hooguit een beetje hangerig, dus niet nodig die pcm nu Net had hij temp van 38.5. Dus zal vanavond nog wel rond de 39 zijn.. Morgen de huisarts maar bellen, kan nooit kwaad. Morgen zal bij mijn zoontje de 5e koorts dag zijn. Afwachten maar
Ik denk dat hij sochtends ook al koorts had donderdag.. de avond ervoor ( woensdagavond ) was hij namelijk ook al hangerig . De donderdag tel ik als een hele dag , dus zal dan vandaag de 4e dag zijn. Morgen bellen als het nog niet over is idd
Hier nu ook weer 38,8 Hoop dat het snel weer zakt. Weinig eten in gekregen maar gelukkig wel redelijk gedronken.
De app 'moet ik naar de dokter' geeft vaak goede adviezen. Wat ik ook wel eens gedaan heb is bellen naar de ha-assistente en haar voorleggen of het zinvol en nodig is om langs te komen.
Hier net 38.6 dus wel wat lager als gisterenavond, toen was het 39.3.. Hier juist goed gegeten maar weinig drinken. Heb hem maar wat appelmoes gegeven, nog iets van vocht. Verder is hij vrolijk, wel erg kroelerig. Succes ermee!
Onze dochter is vandaag gewoon naar het kdv. Ze wilde absoluut niet dat ik haar temperatuur op nam. Maar ze voelde veel minder warm als gister. Heb gezegd dat als het niet gaat ik haar direct op kom halen. Maar het lijkt gelukkig weer een stuk beter. Bij jou ook?
Fijn dat het beter gaat.. Hier een temp bij het wakker worden van 37.3 dus wacht vandaag nog even af gaat verder prima!