Je maakt toch zelf de keuze om je kind bij je schoonouders te brengen om zelf de hort op te gaan. Ik vind dit echt verwend gedrag en ondankbaar. Wees blij dat je schoonouders je zoontje willen laten logeren en anders kap je er gewoon mee als het allemaal zo ontzettend vreselijk is. Tjonge....
Gewoon campingbedje gebruiken, zelfs onze oudste die al bijna 2 jaar niet meer in een ledikant slaapt, slaapt bij opa en oma nog in een campingbedje als alle andere bedden bezet zijn (door zijn nichtjes). Gaat prima.
Mijn oudste zou bij opa en oma ook nog wel in t campingbedje slapen als t nodig is. Maar voor af en toe zou ik me niet te druk maken. En qua gewenning, hier moet ik soms ook dingen weer langzaam afwennen die er soms in sluipen en voor even prima zijn maar niet altijd. En dat kost idd soms een week. Maar kan me daar niet druk om maken, mijn dochtertje reageert ook sterk op veranderingen en door t geleidelijk aan te doen, werkt t voor allemaal.
Ik weet niet waar jij dit vandaan haalt hoor!! Wie zegt dat ik de hort op gaat?? misschien zeuren schoonouders wel heel erg van wanneer hij weer een keertje komt logeren???? Is eff een andere insteek hé. Wees eff niet zo snel met je conclusies!!
Ik zie het probleem niet. Mijn oudste twee slapen ook wel eens bij mijn ouders en dan slapen ze ook op hun kamer. Gaat prima.
Ik vind dat als jij iets echt niet wilt, dat zij zich eraan zullen moeten houden. Het is jouw kind en jij doet ermee wat jij wilt. Doen ze het toch tegen je zin in dan zou ik overleggen en duidelijk maken dat je kind dan niet meer komt logeren. Het gaat er niet om wat een ander ervan vind maar wat jij ervan vind en jouw keuzes zullen zij moeten respecteren. En de reacties hierboven over dat je zeurt laat die maar lekker links liggen want slaat nergens op. Jouw kind!!
Dus omdat je schoonouders zeuren dat je kind moet komen logeren dan doe je dit?? Het is toch je eigen kind en kun je toch besluiten om dit wel en niet te doen.En doe je het wel dan moet je ook niet zeuren erover en accepteren dat het bij opa/oma nu eenmaal anders is dan thuis dus tja...
In je openingspost schrijf je toch echt dat je 2 nachten weg was. Als wij een weekend weggaan dan ga ik echt niet mijn kinderen bij iemand brengen waarmee het niet vertrouwd genoeg voelt om mijn kind daar achter te laten dus tja...
Kan toch ook zijn dat ze met het gezin een weekend weg zijn geweest??? En dat daar iets was met de slaapkamerdeur???
idd jij snap het. Dit was alleen een voorbeeld waarmee ik wilde zeggen dat mn zoontje erg snel aan iets anders went als het hem goed bevalt.
Ik kan me je twijfels heel goed voorstellen. Je wilt toch het beste voor je kind en een week lang krijsen en gillen enzo lijkt me niet het beste. natuurlijk zijn er bij opa en oma andere regels en mag er meer maar het moet dus wel verantwoord blijven in mijn ogen. Ik denk dat ik zou zeggen dat hij er heel veel last van heeft en hem inderdaad gewoon nog even lekker in het campingbed zou laten logeren bij opa en oma.. Mocht hij dat niet accepteren kun je ook altijd nog kijken voor zo'n opvouwbare stoel die je kunt uitklappen tot 1 pers. matras en die op een aparte kamer leggen zodat hij daar kan slapen. Succes