weet dat sommige zich heel erg storen misschien aan dit topic maar kan niet laten ff mee te doen aan speculeren Yolanthe en Wesley zouden uit elkaar gaan! ... omdat?! Wesley nu veel alleen in het nachtleven wordt gesignaleerd waar ze voorheen altijd samen waren. ik denk.. Yolanthe zwanger?? moe misselijk niet meer in de rook willen zitten?! vond t gewoon ff leuk om heeel vrouwelijk te roddelen en speculeren
Yolanthe zit in Amerika vanwege een programma waar ze mee bezig is/was.. Dat verklaard het misschien?
de roddel is dat het slecht met ze zou gaan volgens italiaans media en dat een scheiding op de loer ligt
Elsevier.nl - Society - Wesley en Yolanthe ontkennen geruchten over scheiding ja.. programma opnames zouden t verklaren dacht misschien een baby op komst.. kan ook maar zo
ja wie niet. Tegenwoordig komt er zoveel van ze in het nieuws dat mensen bijna het gevoel hebben dat ze ze kennen,
Ja ze is de vriendin van een nichtje van mijn moeders schoonzus. Nee tuurlijk niet ! Maar ik mag haar toch wel een verschrikkelijk mens vinden ?