zoontje van terrein kdv "ontsnapt",moet ik hier wat mee doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan1982, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Het nalopen van het plein duurt geen uren. Vaak is het zo dat de kinderen jassen aan het aan doen zijn met behulp van leidster andere gaat dan kijken. Duurt Max 5 min

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou zeker een klacht indienen, echt belachelijk dit, ook dat de leidsters het gat niet eerder gezien hebben. Ik heb geen ervaring met een kdv maar op de psz van de oudste is het echt niet denkbaar dat dat zou gebeuren, die letten echt overal op.

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Zo is dat.

4. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit!

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    + 1

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    tja wat wil ik nu nog meer???? fatsoenlijk hekwerk mischien:(:(

vele van jullie willen dat blijkbaar niet,ik wel
    en niet alleen voor mijn kinderen want wij verlaten over een maand het kdv
    niet om dit akkefietje,maar omdat mijn werk stopt.
    maar gun het een ander het ook niet natuurlijk,veiligheid staat hier echt op nr1

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Maar het is toch al gerepareerd?
    Ik snap dat je ervan geschrokken bent, maar naar mijn idee hebben ze gewoon adequaat gehandeld.

8. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Als ze het gerepareerd hebben lijkt het me opgelost. Los van het feit dat het wel onwijs schrikken en vervelend is :(

9. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Het hek is toch gemaakt, dan is het toch opgelost. Pff wat kunnen mensen toch moeilijk blijven doen. Vind het netjes dat ze het gemeld hebben en ook gelijk hebben laten repareren. Wat kunnen ze nog meer doen, het is nou eenmaal al gebeurd.

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Op veel scholen is de speelplaats niet afgesloten. Je mag van een kind van 4 verwachten dat het niet wegloopt van de speelplaats. Dat kun je bij een kind van 2 jaar niet

11. rums

rums Niet meer actief

Dit.

Mijn nichtje is ontspant uit een hekwerk die mijn vader gemaakt heeft. Uit een gat wat misschien 30x30 is.
    Kan me voorstellen dat ze een gat over het hoofd hebben gezien.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waar wij allemaal het liefst ons kind onder een auto gooien, natuurlijk :cool:!

Nee, sorry. Het hek hadden ze moeten controleren, hebben ze niet gedaan, het ging 'fout'; gelukkig zonder ernstige consequenties, ze zijn zich rotgeschrokken en hebben het direct gerepareerd. Ze zullen er voortaan beter op letten (lijkt mij dan, als ze toch zo hard geschrokken zijn) en klaar.

Wat wil je dan? Dat ze een nieuw hek kopen voor die ene maand dat jij er nog zit? Of dat ze je de laatste maand gratis opvang bieden?

Ik begrijp dat het schrikken is - dat zou bij mij echt exact net zo zijn (want ja, veiligheid vind ik namelijk ook heel belangrijk) maar ik zou nadat ik het heb kunnen verwerken gewoon mijn schat tegen mij aan drukken en heel blij zijn dat het goed gegaan is. En daarna mijn haar verven, want ik ben van de schrik tien jaar ouder geworden door alle 'wat-alsen'.

Ze hebben echt niet expres een gat in het hek geknipt en het schepje er doorheen geduwd op het moment dat je kind er stond, hoor! Het is een samenloop van omstandigheden. Het had niet moeten gebeuren, maar het is wel gebeurd. Helaas.

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

Het feit is dat er een protocol niet gevolgd is, daar gaat het al fout. Wel is er een goede follow-up aangegeven, zoals dat ook direct hoort.
    Protocollen zijn er niet voor niets en excuses zoals geen tijd, is echt onzin, want de veiligheid van de kids staat voorop.

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Jij leest wat jij wil lezen, ik neem de leidsters niks kwalijk nogmaals(nog maar de 4e keer dat ik het zeg ofzo;))

Ik ben geen uitbuiter,ik zou ook graag zien dat dit niet met de andere kindjes gebeurd
    Die ik ondertussen ook al jaren ken!!

Hek is vaker kapot,lijkt mij tijd voor een andere dan.
    1die niet kapot kan.

15. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Oooh en nog even ter informatie dit hekwerk is met gaas.
    Hekwerk met spijlen zeg maar lijkt me dan beter op z,n plaats als er geen tijd is om te controleren.

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ja het is gerepareerd,en ze hebben adequaat gehandeld.
    Zeg ook nergens dat dat niet zo is.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou. die kunnen ook stuk of kunnen kinderen door heen. En dat zie je soms net zo slecht als het gaas hekwerk.

Ik snap dat je geschrokken ben. Mijn verhaal vanmorgen gedaan. Snap hoe je voelt echt. Van wat als. !! Het is gelukkig goed afgelopen dat is het belangrijkste ik ken het hekwerk niet en weet van af deze kant ook niet hoe slecht het hekwerk is. Ze hebben het meteen laten maken. Dan zal ook de rest wel na gekeken zijn. En stel er lopen mensen langs die het leuk vinden om het hekwerk elke keer stuk te maken en dat ze het toevallig vergeten zijn om het na te kijken verder. En denk zelf dat ze hier echt wel van geschrokken zijn.

Bij zoon op school stond de directrice de dag er na zelf een extra klinker aan te brengen waar kinderen niet bij kunnen. Wel had ik dat geopperd en ook eigenlijk wel gelijk geëist!

Pas geleden kwam ik de andere moeder tegen van het andere kindje en ze zegt van wat reageerde jij toen goed wat betreft wat er met onze twee kinderen is gebeurt. Pas na dat ik thuis kwam werd ik pas echt boos.!! Want stel. Oke hij was dan al vijf het andere kind vier,. Maar stel. Dus snap je gevoel.

Maar laat het verder rusten. Wel zal je morgen het nog eens kunnen vragen of ze het hekwerk gaan vervangen? Binnenkort. Van uit intressen en daar uit verder reageren. misschien?

18. Dat een paar mensen, die zelf werkzaam zijn op een KDV, hier aangeven dat het niet volgens de regels en protocollen is, zegt genoeg in mijn ogen..

19. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb niet alle berichten gelzen, maar mijn eerste reactie is: voor nu hebben ze goed gereageerd, en waarschijnlijk zijn ze zelf ook ontzettend geschrokken. Toch zou ik wel met de leidng praten over wat ze gaan doen om dergelijke risico's in de toekomst te vermijden. Dat kan zijn vaker het hek controleren, een tweede (binnen)hek plaatsen, een metalen hek met spijlen laten plaatsen, etc., maar ook andere risico's in en om het pand controleren. Want blijkbaar hebben ze niet voldoende tijd/gelegenheid gehad om de veiligheid van het hek te controleren, dus hoe zit dat met de andere mogelijk risicovolle situatie op het kdv?
    Ik zou er echt wel op vertrouwen dat ze veilig wekren, maar het kan geen kwaad om de veiligheid van je kind en het gevoel van veiligheid nogmaals onder de aandacht te brengen naar aanleiding van dit incident.

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ooh ga ook echt niet de tiran uithangen hoor;)
    zit helemaal niet in mijn aard/aart:((vaag woord)
    zal er ook gewoon nog eens naar vragen op kantoor (boven)
    de leidsters zijn schatten.

Deel Deze Pagina