Ineens heel vreemde rugpijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Islah, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Vanmiddag ging ik even op bed liggen toen mijn dochter ging slapen, omdat ik me al heel de dag niet zo lekker voel.
    Ik werd wat eerder wakker dan zij, en ging even rustig rechtop in bed zitten. Maar toen kreeg ik ineens een heel vreemde soort rugpijn, tussen mijn bovenrug en schouderblad in. Ik voel het vooral als ik mijn nek de rechterkant opdraai en diep zucht of buk.
    Het zijn behoorlijk felle steken, en soms voel ik het ook een beetje tegelijkertijd in m'n elleboog.

Met zenuwpijn ben ik al langer bekend, maar dit voelt toch wel anders... Weet iemand wat het kan zijn?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan van alles zijn, longontsteking of een spier die verkeerd geschoten is. Als ik het lees dan denk ik dat er een spier verkeerd geschoten is en dat die nu wat in de knel zit.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Nou, ik hoop dat het dan maar gewoon spierpijn is. Ik word ook een beetje rillerig, dus of dat nou met elkaar te maken heeft weet ik niet. Het kan ook heel toevallig zijn dat ik én een beetje grieperig word én een verkeerde beweging tijdens mijn slaap heb gemaakt.

Longontsteking heb ik meer dan eens gehad, ben ook astmatisch... Dus ik weet wel hoe dat voelt en dat voelt anders dan wat ik nu heb.

4. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb ik ook pas gehad.. Als je grieperig bent zijn je spieren ook gevoeliger. Was bij mij ook een spier die verrekt was ofzo. Voelde me toen toevallig ook niet zo lekker. Binnen 2 dagen was het alweer beter.

Deel Deze Pagina