Wat vinden jullie? Ons zoontje van net vier jaar heeft snelgroeiend, dik haar. Voorheen krulde het, nu zitten er soms nog slagen in, maar geen krullen meer. We wilden het nog steeds langer laten groeien omdat je met korter haar helemaal niet meer ziet wat voor mooi haar hij heeft. (vonden wij tenminste) Maar nu twijfel ik. Volgens mij steeds als zijn haar op dezelfde lengte is. Het zit nu een beetje saai. wat zouden jullie doen? Kort zijkant en achter en bovenop dan langer met zo'n kuifje vooraan? of toch langer laten groeien en doorzetten? Ik zet er wat foto's bij, haal ze straks wel weer weg ivm privacy.
Moeilijk he... ik lees ff mee zooitje zijn haar word nu ook wel erg lang. Wilde ik maar nu twijfel ik weer haha
Sorry vind het niet zo mooi, vind de pony en zijkanten te kort dus als je dat er bij zou laten groeien zou het misschien anders staan. Ik neig naar gewoon stekeltjes. Mijn zoon heeft nu ook lang haar met krullen erg mooi maar heeft ook door een moeilijke fase van het haar heen gemoeten en stond erg onverzorgd maar nu niet meer.
Ben het helaas eens met boommm, het ziet er wat vreemd uit, pony en zijkanten. Ik vermoed dat de kapster ze goed geknipt heeft maar geen rekening heeft gehouden met het opkrullende effect van zijn haar waardoor het kort lijkt. Misschien toch eens informeren bij een andere kapper. Mijn man heeft ook erg opkrullend haar (lees kroes) en het heeft hem echt een aantal jaar gekost voordat hij een kapster vond die hem echt goed kan knippen.
zal nog 1 foto toevoegen, dan zien jullie dat het al wel wat langer is. Die andere foto is van de zomer genomen. Deze is van gisteren. En dan heb ik er een korter en een langer kapsel (Voorbeeld) bijgezet. Wat vinden jullie leuker? zoontje:
Beetje gel er in en zijn haar bovenop naar links of rechts kammen. Van die gel die niet te gellerig opdroogt . Omdat hij een slag in het haar heeft, zal het vast geen Balkenende kapsel worden. Stekels, niet mijn ding, denk dat dat met je zoontjes dikke haar met slag ook een beetje vreemd wordt.
Als hij lang wil zou ik het in elk geval niet kort laten knippen. Dan zou ik het dus wat langer laten. Het is toch zijn hoofd en zijn haar.