Heb gelukkig nu goede kapper die maar 10 euro vraagt. Hij kent zoon bij naam en als we komen hoef ik niks te zeggen haha zou eigenlijk een strippe kaart moeten vragen met 10 voor de prijs van 9
Onze oudste heeft ook binnen 2 weken een gigantische bos haar op zijn hoofd. Helaas heeft hij ook 6 kruinen waardoor het alle kanten op staat als het wat langer is. En het krult dan ook nog eens. Geen gezicht.
Haha, ja hier gaat het dus ook zo snel. Maar wat ik wel zie bij ons zoontje, is dat het achter op zijn hoofd nog steeds een stuk dikker is dan vooraan. Daarom gaat het ook zo onverzorgd staan. De zijkanten zijn nog het dunst. Ik denk ook dat er nu geen goed model in zat. We wachten het gewoon even af, wat we uiteindelijk vinden. Ik vind zijn haar prachtig en ik ben met laravelk eens dat zijn koppie beter uitkomt met langer haar. Aan de andere kant vind ik dit stoerder. Daarom blijf ik ook altijd zo twijfelen!! haha. Ik denk als de voorkant/zijkant ook wat dikker wordt, dat we toch ook weer een keer lang proberen. Daarbij wel weer als negatief puntje dat hij het vreselijk warm had in de zomer, altijd nat haar als hij ook maar iets ging inspannen. Heeft hij nu geen last van Maar ja, handige mama he, die dit dan bedenkt in de herfst.....