Onze dochter wordt bijna 4 en we denken erover een zand/watertafel te kopen. Welke is leuk? Heb wel wat gezien van little tikes maar blijft moeilijk beoordelen van een plaatje. Wie heeft er eentje en kan ons adviseren?
Die van little tikes hebben wij met 2 groene glijbaantjes erop en poppetjes erbij. Ik vind hem wel laag. Hier al in gebruik sinds oudste 2 was.
Bij blokker hebben ze hele leuke voor 39 dacht ik. Hennen wij ook vind ze geweldig. Zitten ook nog veel dingetjes bij en hij is makkelijk schoon te maken.
Mijn ouders hebben die van de blokker is een erg leuke idd, ik dacht voor thuis misschien een wat grotere/uitgebreidere. Die van little tikes had ik idd op het oog, maar zou die te laag zijn voor kinderen van 4/5?
Ik heb er eentje van 17,95. Van de Action. Prima ding hoor, alleen is hij wel helemaal verkleurd van een winter buiten staan. Maar who cares...
Wij hebben deze van little tikes. Voor een vierjarige wat aan de lage kant, maar hij zit er vaak op z'n knieën naast. Voor een 2-3 jarige is het de perfecte hoogte. Wij hebben er overigens alleen water in anders wordt het een grote kliederboel.
Bij Action is deze 17,95 https://view.publitas.com/action-1/naar-buiten/page/12-13 Die heeft mijn zoontje voor zijn 2e verjaardag gehad.