Ik ben benieuwd naar de creatievelingen onder ons die wat leuks weten te maken voor de kinderen om op school/kdv/psz te trakteren. Daar het vaak iets gezonds moet zijn, moet je wel creatief worden Wellicht wat inspiratie op doen van elkaar
Jokie en Jet in een luchtballon . Hoewel ik je af zal raden het voor een groep groter dan 8 kindjes te maken. Wat een rot werk . Binnenin stond een klein olvarit potje met een nieuw persoonlijk label. Kun je dan vullen met wat je wil.
Bekijk bijlage 498781 Heeft mn zus eerder deze week ook gemaakt. Beviel goed in de klas aangezien ze daar echt geen snoep mogen trakteren..
Ook hiervoor is Pinterest weer geweldig. <3 Ik zal binnenkort wat foto's opzoeken wat ze hier tot nog toe getrakteerd hebben. T/m 3 jaar gezond, daarna tot nog toe iets met een cakeje (ze mogen zelf kiezen van mij).
Omdat het afscheid is van de peuterspeelzaal mocht ze wat ongezonds trakteren. Dus heb ik frambozen cupcakes gemaakt. Vorig jaar heeft ze een egel van peer en druiven gemaakt, getrakteerd. Die was ook erg leuk!
Ik heb deze minions gemaakt, maar dan zonder het blauwe pakje, voor de eerste verjaardag op het kdv: Minion Banana! Birthday party idea
Deze 2 waren een groot succes: Aardbeienmuis met blokjes kaas: Traktatie: aardbeienmuizen – Eet het beter Druivenrups: Gezonde rupsen maak je zo! Lees het hier! Deze kreeg ze afgelopen week, zo simpel maar geweldig leuk, zeker omdat het toepasselijk was (haar zwemtrainster trakteerde hier op): Een dolfijnenbanaan: https://vrouw.nl/magazines/25024/banaan_dolfijnen
Google gewoon op 'minion glasses' of 'minion eyes' en dan kan je zelf afdrukken, knippen en plakken. Online vragen ze echt onnodig veel geld voor speciale setjes om deze traktatie te maken. Ik heb ze gewoon met knutsellijm op de bananen geplakt. Met zwarte pen heb ik de scheve glimlach getekend en aan de zijkant geschreven ... is 1 jaar! Echt super makkelijk! Bij de Action verkopen ze minion koekjes, die kan je ook gebruiken als je niet alleen fruit wil geven.
Ik had deze gevonden na 1x googlen gratis printable... Banana Minion + Free Printables | Party Delights Blog En bij de aldi verkopen ze minions ijsjes haha, toevallig net gekocht zoon zag ze en dan kunnen we er niet zomaar voorbij lopen haha.
Zoveel knutselen ga ik niet...Dl is in de zomer jarig, dus ik denk nu richting zelfgemaakte ijsjes of puntjes watermeloen op een ijsstokje. Als ik tijd heb, lijkt het me ook wel leuk om een gezonde traktatie te maken met suikerloze chocola of fruitsnoep. Of een lange rups van minicupcakes. Gaat nog moeilijk kiezen worden!