Wil morgen wat leuks doen met de kids, zit in de leeftijd van 2-4. Plaswijck Duinrell Zwembaden (kieviet) Wijkspeeltuinen Heb ik allemaal aangedacht. Heeft 1 van jullie leuke tips? Word volgens mij heerlijk weer, dus iets buiten of waar ze nat kunnen worden is helemaal okee!
Daar ben ik vorig jaar geweest, wat een oer saai gebeuren daar zeg, ik was er met de tentoonstelling over wat ze met afval konden doen, hadden ze van telefoonboeken ( in hun ogen ) een wijk gebouwd Daar zou ik dus echt nooit meer heen willen.
Dank je wel dames! Mijn voorkeur gaat uit naar duinrell of blijdorp. Voor duinrell heb ik nog vrijkaartjes, maar 'de' attraktie van duinrell is toch wel de kikkerachtbaan, en daar mag de jongste niet in. Hmmmm..
In die leeftijd zou ik zeker naar plaswijck gaan!!! Dierentuin, speeltuin en zwembad in 1 en een leuke prijs
Jaaa staffie leuk! Ik weet het haha we hebben er een abbo op, maar daar ga ik deze week al heen met een vriendin, morgen wil ik wat leuks gaan doen met oma erbij, die vrij is van werken haha! Vorige week al met haar naar plaswijck geweest, dus zoek echt even iets anders, wat je niet steeds 'even' doet. Want dat is plaswijck nu wel voor ons door het abbo, waar we ontzettend blij mee zijn!
Misschien een stukje verder maar ook heel erg leuk voor groot en klein Recreatieoord Binnenmaas.............................................................Recreatieoord, Recreatiepark, Recreatieoord binnenmaas, Binnenmaas, Openluchtzwembad, Zwembad, Speeltuin, Bootverhuur, Restaurant, Pannenkoekenhuis, Kinderboerderij, en zeker met het mooie weer dat ze opgeven is maar 20 minuutjes vanaf Rotterdam zuid
Speeldernis zou ik ook zeggen inderdaad erg leuk. En gewoon het kralingse bos? Lekker hollen en daarna poffertjes/pannenkoeken eten?
Dank je wel staffie, dat ziet er leuk uit zeg!! Dank je wel andere ladies ook voor de tips, ben weer wat tips rijker hihi. Jaa rijtjes dat is idd ook een top idee! Het hoeft niet altijd (veel) geld te kosten om een leuke middag te hebben, en lekker doen en hollen in het kralingse bos, picknicken daar etc is ook onwijs leuk!
Hier altijd in het schollebos, nog wat rustiger dan kralingse bos ik was als kind dol op plaswijck hihi.
Haha ben ik denk 1 van de weinige die Binnenmaas niet zo heel leuk vind Ik vind Plaswijck veel leuker. En zeg dus ook plaswijck
Ezeltjesbrug in Bleiswijk Blijdorp Plaswijck. Plaswijck is letterlijk bij mijn ouders om de hoek haha