We hebben ontdekt dat Finn een koemelk allergie heeft. Hij krijgt nu soyapeutermelk en soyatoetjes. Brood krijgt hij wel nog gewoon, hij eet er toch niet veel van. Ik moet nog naar de kinderarts maar das pas volgende maand. Wie heeft er ook een kindje met koemlekallergie en welke producten krijgen zij als tussendoortje? Ik heb bv op de verpakking van eierkoeken gekeken en daar kan ik geen lactose/melk op vinden. Alvast bedankt! Debora
Mijn zoon had ook KMA. Hij krijgt nog steeds brood zonder melk(blueband bruin) Als tussendoortjes had hij rijstwafels, soepstengels, ontbijtkoek,rozijntjes,Noddy koekjes van Lu volgens mij. Het is even zoeken maar er is genoeg te krijgen zonder dat er koemelk is toegevoegd. Oh ja anders kan je ze ook zelf bakken en dan sojamelk toevoegen. Pannekoeken met sojamelk zijn ook een echte aanrader trouwens!
He dank je voor de tip! Blueband brood is dus ook zonder melk? oh das handig! Ontbijtkoek krijgt hij ook, rijstewafels vind ie niet lekker en rozijnen ineens ook niet meer (het doosje lust ie wel haha) Noddy koekjes ga ik onthouden! En pannenkoeken met soyamelk is wel eens leuk om te maken!