Ik baker hem nu steeds in, Dit lijkt wel iets te helpen maar toch blijft hij Onrustig. Hij kan weinig prikkels hebben zegmaar... Het verschilt ook zo want zoals nu slaapt hij heerlijk Maar het kan ook zo het tegen overgestelde zijn... Ik hou hem lang rechtop na een voeding Dat het niet omhoog komt, leg hem rustig boven Zodat hij wat meer rust misschien heeft, maar noch Lijkt weinig te helpen....
Overstrekt je kindje ook? Onze jongste had verborgen reflux en heeft naast het huilen e.d ook erg over strekt. Hij kreeg hierdoor ook een afgeplat hoofdje en je kon hem bijna niet normaal vasthouden na een voeding. Ook kreeg hij fysio hiervoor. De kinderarts heeft hem medicatie gegeven zonder eerst een vervelende test te doen. De maagzuurremmer sloeg gelukkig aan. Overigens was het indikken van voeding bij hem helemaal een ramp, het kwam nog steeds omhoog maar was wel dikker waardoor hij daar juist meer last van kreeg. Misschien kan je toch eens overleggen om een bepaalde periode de maagzuurremmer te mogen proberen. Ik vind dat hij er veel symptomen van heeft, behalve zijn ontlasting dan, maar ik ben geen arts. Sterkte. Gr MB2005.