Mijn zoontje van 9 maanden was bijna van zijn verkoudheid af en zo ineens is het weer helemaal terug gekomen. Hij ligt nu zo te snotteren en te hoesten... Geen koorts gelukkig! Wat kan ik het beste doen?
Bij mijn zoontje ook af en aan.. Wordt er helemaal gek van en hij natuurlijk ook! Hij slaapt hierdoor ineens weer erg slecht en hoest zichzelf wakker. Zo zielig maar je kan er weinig aan doen dan de standaard dingen zoals zoutoplossing, ui onder hèt bed en eventueel hoestdrank en luuf smeren. Ben blij als het weer beter weer wordt.
Een tip die ik hier ergens las was om kokend heet water in een bakje doen en daar een goeie lepel Luuf in op laten lossen.En dit op zijn kamertje zetten als hij slaapt. Ik heb het pas geleden gedaan en hij sliep er wel rustiger door. Neusspray werkt natuurlijk ook altijd...of even de douche warm aanzetten (straal tegen de muur aan zetten) en dan even in de kabine staan. Op die manier stoom je ... Beterschap...
Mijn dochter heeft dit ook. Erg sneu om te horen. Wat ik doe is: * Bedje schuin * Voor het naar bed gaan stomen in de badkamer * Neusspray van Otrivin (3x) en 1x spoelen met mondose * Bisolvon baby (3x per dag) * Baby Luuf op haar borst, rug en voetjes en dan sokjes aan (voor het slapen gaan). * Ui onder het bed Zo te lezen wel een hoop, maar vind het belangrijk dat zij (en daardoor ik ook) een goede nachtrust heeft.
Je hebt van VSM en Bisolvon hoestdrank speciaal voor baby's. Dan heb je van Daro ook thijmsiroop ook speciaal voor baby's.