Hallo Wat is volgens jullie een goed boek over zindelijkheid? Een voor mijzlef en een om uit voor te lezen voor mijn dochtertje? Bij bol.com zijn er zoveel bol.com | Zindelijk in een week, Gina Ford | Nederlandse boeken (voor mama) bol.com | Bobbi op het potje, Ingeborg Bijlsma | Nederlandse boeken bol.com | Hoera, ik krijg een potje!, Marianne Busser | Nederlandse boeken bol.com | Het grote billen-boek kartonboekje, Guido van Genechten | Nederlandse boeken...
Wij hadden die van bobbi en Ik ga al ... Op het potje en verder hadden wij er een hoop geleend uit de bibliotheek.
deze heb je ook nog bol.com | Op het potje / Meisje, Alona Frankel | Nederlandse boeken vond hem erg leuk en mijn dochter ook. hier ook veel van de bieb geleend over plassen op het potje
Niet perse over zindelijk maar over Poepie (het drolletje). bol.com | Poepie en de straatveger, Shunyam van Steveninck | Nederlandse boeken Erg leuk boekje
Om voor te lezen heb ik hetzelfde potje als huggybird, om zelf te lezen heb ik Zindelijkheidstraining van P. Warner, eens bij de uitgever zelf besteld voor maar 6 Euro incl. verzendkosten, vind het wel een informatief boekje.
-liselotje op het potje is ook erg grappig. Papa koning lukt het niet om op het potje te gaan. Dit vindt mijn dochter erg grappig. Ze moet keihard lachen erom. -Waar is mijn potje is ook een leuke. Hier ben ik nog niet actief begonnen. Een beetje boekjes lezen en af en toe op de pot en op de wc, maar een echt plasje komt er nog niet. Ze vindt het wel heel erg leuk allemaal en ik denk ook dat dit heel goed is. De eerste stap zetten we zo een beetje
Het grote billen boek en mag ik in je luier kijken zijn hier favoriet Allebei geschreven door Guido van Genechten
Ik vind zelf het boekje 'Eend op de pot' erg grappig. Die hadden wij vroeger al, en mijn dochter vindt hem nu ook leuk. Met tekeningen van Dagmar Stam, erg leuk!
voor jezelf: Gina Ford. Heb ik ook gebruikt en zoontje was met 23 maanden dagzindelijk binnen een week
Ik heb de eerste van Gina Ford voor mezelf en "Hoera ik krijg een potje". Ben benieuwd hoe het zal gaan.
hier ook het boekje "op het potje" dit is gewoon jeugd sentiment want die had ik ook. alleen dan wel het meisjes boekje dan he. Het sloeg gelijkt aan hier. Logan ging hij hem alles aanwijzen en op het potje zitten. heel lief.