Hoi allemaal, vandaag wilde ik voor het eerst onze kleine meid met de pot mee laten eten (ga het wel pureren). Nu vroeg ik aan mijn vriend of hij een klein stukje rundvlees mee wilde nemen, komt ie aan met runderbraadworst Mag ze dit wel hebben? Beetje stomme vraag misschien, maar ik heb echt geen idee Wilde het samen met aardappelen en broccoli gaan pureren. Alvast bedankt!
Bij nader inzien denk ik niet dat ze het mag hebben als ik zo lees wat er allemaal in zit Dan maar een vegetarische hap!
hoi, niet mogen is misschien een groot woord (vooral omdat ze er niet veel van zal eten), maar zou het zelf ook niet doen. Zit inderdaad heel veel in, waaronder ook zout. Hahaha, mannen (ben wel benieuwd wat je dr nu hebt gegeven... of heb je je vent weer naar de winkel gestuurd? )
Ja, en hij snapt nog steeds niet dat het niet goed was. Want ik zei tenslotte 'een stukje rundvlees' Heb haar nu alleen broccoli met aardappelen gegeven. Voorheen kreeg ze potjes Olvarit. Ik had verwacht dat ze het niets zou vinden, maar ze heeft er best goed van gegeten!
Ja vers lijkt me ook veel lekkerder van smaak als potjes. Maar worst, nee ik denk dat het nogal gekruid en vet is.
Rundvlees geef ik nog steeds niet als 'stuk', alleen als gehakt. Ik vind de structuur vrij moeilijk om te eten, zeker als je geen kiezen hebt . Als wij een stukje rundvlees (biefstuk of wat anders eten), geef ik mijn dochter gewoon geen vlees, dat geeft echt niet voor een keertje, ze hoeven niet elke dag vlees.
Hier kreeg ze toen nog geen vlees. Hooguit een keer wat gehakt of kipfilet ergens door heen en op een gegeven moment regelmatig vis. Pas vanaf een jaar dat ze vaker vlees krijgt en dan gewoon een stukje van wat wij eten. Meestal iets wat ik zelf moet kruiden.