zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo all

even jullie advies .
    ik wil vanmorgen graag met de kleine gaan zwemmen , maar er gaat niemand mee :(
    wilde even weten of jullie wel es alleen gaan zwemmen met de kleine .
    miss raar dat ik t hier vraag maar t lijkt me dan niet zo gezellig ...

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Dat heb ik ook vaak genoeg gedaan is toch heerlijk
    Beetje quality time met de kleine.
    En ik vond het niet saai hoor..dan zwem je toch anders dan dat je steeds aan het beppen bent met die andere dames;)
    Ga lekker zwemmen joh is goed voor de kleine...en aan je banner te zien ook voor jou:D

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    ik doe het bijna altijd :)
    mijn man blijft dan bij de jongste want die mag niet niet
    en voor zij er was ging ik ook altijd met Eva samen omdat we niet veel dagen hebben dat we alledrie vrij zijn :)

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ja hoor ga zo vaak alleen. Ben op vrijdag vrij en dan zie je heel veel vaders moeder oma's alleen zwemmen met kinderen. Vaak zoeken de kinderen mekaar op en is het nog gezellig ook.
    Veel plezier

5. happymama

ok denk dat ik miss wel ga dan , maar is t niet lastig met aankleden ??? kleed je dan eerst de kleine aan in t grote baby hok en daarna jezelf in een klein hokje . tis zo als je in t gezamelijk hok gaat dan loppt de klijne overal heen en ben niet van plan om in mn naakie erachteraan te rennen , ziet er ook zo raar uit hahaha

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    In veel zwembaden hebben ze wel aankleedkussens liggen, meestal voorbij de hokjes of in het zwembad zelf. Omkleden vooraf doe ik tegenwoordig (sinds ze goed kan staan) vaak samen in een klein hokje en J. afdrogen en aankleden dan op zo'n aankleedkussen. Daarvoor kleedde ik J. ook vooraf om op het aankleedkussen.

7. happymama

jah ik trek zooiezo mn zwemkleding thuis aan , ze kan wel staan enzo miss moet ik dr maar proberen in een klein hokje haar om te kleden als we naar huis gaan

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ikga meestal zwemmen alleen en dan met een kind. zo nu en dan met het hele gezin.

als ik alleen ga ga ik in z'n familiehok waar meer gezinnen zich omkleden. deze deur kan niet op slot maar opzich wordt er wel goedgeluisterd en lopen ze niet weg want dan wordt er gewoon even niet gezwommen.

ik vind het leuk om met een kind alleen te gaan. zo ging me dochter 2wk geleden ineens het diepen in en de glijbaan af terwijl ze jaar ervoor bang was van het zwembad en tot 2wk ervoor niet verder kwam dan het kikkerbadje. mijn zoontje heeft ook nooit iets gehad met het zwembad en is nu ineens dol op het kikkerbadje :).

hier is altijd smorgens familieochtend en mogen alleen ouders zwemmen met hun kindjes. het is dan altijd erg gezellig met al die kleintjes

ik kleed altijd eerst me kind om en dan mezelf. zowel als we gaan zwemmen als dat we naar huis gaan. mag de kleine natte spulletje soprapen en in de tas doen (zijn ze lekker bezig) en kan mama zich vlug omkleden

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik ga altijd alleen zwemmen met de kleine en vroeger toen ie heel klein was deed ik hem eerst aankleden en dan in de maxi cosi met een fles, en nu hij wat groter is, zit ie eerst lekker in zn poncho handdoek lekker een koekje te eten en wat te drinken terwijl ik me aankleed. Tegen die tijd dat hij het allemaal op heb kleed ik hem aan. Hij blijft ook netjes zitten. Veel plezier.

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Owja, ik neem ook altijd iets te eten en te drinken mee voor na het zwemmen. Kan ze dat opeten/-drinken tijdens het afdrogen en het wachten. :)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ga ook vaak genoeg alleen zwemmen. Vind het ook wel leuker soms, want mijn zoontje heeft fases waarin hij alleen met papa wil spelen, als papa in de buurt is ;)

Ik kleed altijd eerst mezelf om, daarna de kleine.
    Na het zwemmen dan kleed ik mijn zoontje eerst aan, en dan mezelf. Als het erg warm is, laat ik hem nog even in zijn ondergoed wachten als ik mezelf aankleed.

12. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    ik ook
    Eva gaat dan gewoon de buggy in en krijgt een lekker koekje :)
    ik kleed me dus om in zo'n familiehok, daar mag de buggy ook in

13. happymama

nou dames ben dus gewoon gegaan en t ging best goed , ze is wel 100x van de glijbaan geweest en was dus ook huilen toen we naar huis gingen , t was erg leuk . nu ligt ze uitgeteld in bed , hihi

Deel Deze Pagina