Beste allemaal, Hoe kun je het volgende het beste aanpakken: Ons dochtertje moet op de fiets nodig naar het achterzitje... voorop wordt nu toch wel wat lastig. Ik heb nu echter fietstassen achterop; fietsen doe ik niet heel vaak; ik fiets voor kleine boodschappen e.d. Dus als ik mijn fiets gebruik zou ik graag nog wel fietstassen willen hebben... Een aantal opties heb ik voorbij zien komen: - een fietstasverlenger... je fiets steekt dus uit - een fietsmand voorop: nadeel vind ik het zicht op de weg direct voor je - voeten in de fietstas: hierdoor heb je geen ruimte meer voor boodschappen - speciale fietstassen voor een fietsstoel; lopen schuin af; Er moet nogal wat aangeschaft gaan worden... Waar doen we goed aan? Groetjes, Arri
Tja ik ben zo blij met me mand voor op de fiets. en ik kan niet zeggen dat ik daar door belemering voor op de weg heb. je hebt ook fietstassen voor met een zitje zijn wel erg duur. en hangen meer naar achteren
Setteke, zijn die fietstassen los te verkrijgen? Binnabinna, jij hebt dus geen last van een mand voorop? Gebruikte je de mand ook toen je Silver nog voorop had? Dat lijkt me namelijk best zwaar aan je stuur: zometeen ons tweede kindje voorop, een mand voorop en de grote peuter achterop.
Ik heb er geen ervaring mee maar yepp heeft zelfs speciale fietstassen voor in combinatie met je yepp fietsstoel, aangepast aan de kleur van je stoeltje. Ze verkopen ze oa bij fietsonline.nl, maar daar zou ik persoonlijk niks bestellen want de service is erg slecht als er iets niet goed is met je bestelling (mijn ervaring), ze leveren wel snel, maar goed ze bestaan dus wel.
Ik heb ook een Yepp stoeltje...maar die kan gewoon met mijn fietstas hoor! Wel heb ik zo'n verlenger. Dat past allemaal heel goed. Alleen past de buggydrager er dan niet meer bij.
Heb fout gezegd, ik bedoelde buggy drager oeps, hihi! Die kan niet meer, baalde ik wel ervan eigenlijk. Mijn fietstas kon niet meer op de fiets was gewone fietstas, zal kijken bij halfords.
Ik heb een bobike acherzitje en gewone fietstassen is geen enkel probleem eigenlijk. Fietszitje zit met een moutainbike koppelstuk onder het zadel vast en met de voetsteunen aan de stangetjes langs het achterwiel. Mijn vriend heeft mijn fietstassen een stukje naar achter gezet en nu past het allemaal precies. Het enige nadeel is dat mijn achterlicht minder goed te zien is maar daar heb je gelukkig gewoon losse lichtjes voor...
Hier ook een mandje vooraan de fiets. Heb er nog nooit last van gehad, eerlijk gezegd! Je kunt sommige trouwens ook wat lager hangen... nu ik het bedenk, zit die van mij vrij laag ja. Vandaar dat ik er geen last van heb dus.