Slik het is zover... Onze dochter gaat vanaf vannacht op haar eigen kamertje slapen. Hadden wij voor de bevalling nog geroepen dat we haar tot 6 maanden naast ons wilden houden. Nu weten we wat voor een woelwater is en de hele nacht door geluidjes produceert en ons de halve nacht wakker houdt maar oef wat zwaar! Wat ik met dit topic wil geen idee maar vind het zo sneu! Ze huilt serieus nooit, heeft geen krampjes of iets anders waardoor we haar zouden moeten verbannen naar haar eigen kamer het is alleen dat continu aan 1 stuk door haar horen kreunen, zuchten en geluidjes horen maken. Ach wellicht slapen we zo allemaal een stukje beter en zijn wij ook weer wat fitter
Succes! Het is heerlijk om goed te kunnen slapen zonder steeds van je dochter wakker te worden. Misschien even een rotgevoel maar met goede nachtrust is dat zo over
Ja dat hebben wij nu ook hoor! Als je haar alleen maar hoort als ze voeding nodig heeft zou al zoveel schelen! Echt de hele nacht hoor je gepruttel uit die wieg en soms nog vrij luid ook! (Kleine druktemaker!!) ingebakerd want zonder maakt ze er helemaal een feest van met zwaaiende armpjes, trappelende beentjes echt alles! Maar non stop hoor je haar. En is ze een keer stil dan schrik je ervan en ga je kijken! Waarop vervolgens het gepruttel etc weer heerlijk door gaat
Hier juist andersom, ik riep voor de bevalling met mijn grote mond dat F. direct op zijn kamertje moest gaan slapen maar na de bevalling kon ik hem niet naast me missen Hier blijft hij dus wel 6 maanden naast ons slapen, ja hij maakt ook geluidjes in de nacht en dat was vooral de eerste 2 weken zo maar ik was er zo aan gewend, slaap er doorheen en wordt alleen wakker als hij huilt en mijn man.... daar kan een bom naast ontploffen dan wordt die nog niet wakker
Ha hoe herkenbaar! Bij ons is dat ook de reden geweest om haar naar haar eigen kamer te doen, plus mijn gehoor Ik heb niet hele goede oren, en ondanks dat ze aan mijn kant sliep werd mijn vriend altijd eerder wakker. Nu nog steeds. Voor hem is de babyfoon niet nodig maar voor mij wel anders hoor ik haar pas op standje speenvarken. Succes, het went vanzelf en zie maar zo, je slaapkamer is weer van jezelf
Ja ik ben hier dus ook degene die overal doorheen slaapt normaliter maar nu sinds een paar dagen word IK er zelfs wakker van dus dan is het best wel een geluid wat ze produceert! En inderdaad geluid speenvarken daar word ik wakker van haha maar man moet elke dag eruit om 07:00 uur en als je dan van 02:00 tot 05:00 uur wakker ligt is dat niet handig
Haha herkenbaar!! Ik ben ook gestopt met extra vroeg naar bed gaan want ik lig toch wakker van al die rare geluiden van 'm maar ik durf het nog niet aan om hem op z'n eigen kamertje te laten slapen 's nachts, daar ben ik zelf nog niet aan toe plus hij wordt nogal vaak wakker voor een speen, of gaat lekker liggen spoken, en nu hoef ik maar 1 been uit bed te zetten en anders moet ik een verdieping naar beneden... Hoop dat het je goed bevalt vannacht, succes!
Die van mij doet dat vanaf een uur of 5. Tot aan 6.45, dan krijgt ze honger en gaat echt huilen. Ik doe dan dus oordoppen in, dat huilen hoor ik dan wel, de rest niet. Wil haar niet nu al op dr eigen kamer 's nachts, mede omdat ze op haar buik slaapt.
Hier was ik er ook nog niet aan toe maar helaas onze nachtrust ging eraan en een voordeel is dat ze in de kamer naast ons ligt dus we horen haar wel! Net heeft ze 2 uur op haar kamer geslapen en ik moest haar zelfs wakker maken voor haar voeding! Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt
Ik sliep juist goed Door die geluidjes gaf mij gerust gevoel. Ze geeft tot ruim 8.5 maand in wiegje bij ons gelegen en ik vond dat heerlijk juist die geluidjes daardoor sliep ik beter. Maar als jullie allemaal daarvan wakker zijn slaapt ze vast ook als een prinsesje op haar eigen kamer. Succes begrijp je gevoel
Ik vind het ook heerlijk! Als ze te weinig geluid maakt, beweeg ik de wieg even tot ze wat dieper ademhaalt Nee, mijn kleine beebiepeebie blijft nog lekker even bij ons slapen Misschien dat ze naar haar eigen kamertje gaat als ze van de nachtvoedingen af is.. Tot die tijd blijft dat mijn excuus
Haha zo herkenbaar hoor meiden! Ik luister ook altijd naar haar maar mijn man slaapt er echt niet door. Nu moet ik zeggen dat dochter ook makkelijk snachts een uur ligt te persen om te kunnen poepen en dat gaat echt niet zacht (ontlasting is goed hoor, maar dat is haar manier om het kwijt te raken) en ja zelfs ik word daar wakker van. Vannacht heeft ze heerlijk in haar eigen bedje geslapen we hoorden haar nog wel maar het was een stuk zachter en man kon makkelijker in slaap komen. Nu klonk het als lieve baby geluidjes ipv als een volwassene op het toilet En onze kleine meid heeft heerlijk geslapen in haar kamertje werd om 05:00 uur wakker voor haar voeding en daarna moest ik haar om 09:00 uur wakker maken.
Hahaha zo had ik ook steeds een excuus om het uit te stellen 😅 Inmiddels slaapt ze nog steeds bij ons,ideaal en vind het zelf heel prettig.
Ohh dat vond ik ook echt een mega grote stap naar haar eigen kamertje. Je hebt het nog lang volgehouden met zo'n knorrepot naast je. Hier ging dl eerder naar eigen kamer omdat ze ook enorm veel lawaai maakte en ik dus eigenlijk de hele nacht wakker lag daardoor.
Heel herkenbaar. Hier heeft dochterlief tot ongeveer 4 maanden bij ons op de kamer gelegen. Ik heb ook een slecht gehoor, dus vriendlief werd altijd als eerste wakker. Best vervelend voor hem, want hij moet gewoon werken. Nu slaapt ze al een aantal weken op haar eigen kamertje, en ze slaapt ook gewoon veel beter. Wel staat de babyfoon aan mij kant van het bed voor het geval ik haar niet hoor. Wel moet ik zeggen, dat wij sinds dat ze op haar kamertje ligt, veel beter slapen en uitgeruster zijn.