Kado 2,5 jarige van 50 euro

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vica86, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, wij hebben 50 euro gekregen voor mijn dochter om een kado te kopen (verlaat verjaardagskado).

Nou kan ik van alles verzinnen, maar ik wil graag 1 ding voor dat bedrag kopen. Normaal kunnen wij dit niet uitgeven aan 1 ding en losse kleine dingen kunnen we wel kopen zo nu en dan.
    Dus ik wil deze kans grijpen om echt iets te halen wat we normaal niet kunnen.

Ik dacht aan een Smoby spelcomputer, maar weten jullie nog meer dingen?
    Iets wat wel geruime tijd doorkan.

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Een poppenwagen? Tenminste als ze graag met poppen speelt.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze heeft al een buggy en kinderwagentje.
    Ik kan wel kijken of ik een mooie stevige kan vinden en dan de 2 goedkopere eruit doen.

Wellicht nog een keukentje? Moet ik even kijken of ik er 1 voor die prijs kan vinden.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik weet niet of je wat zoekt voor binnen of buiten ? Een loopfiets is ook erg leuk. Kunnen ze best een tijd mee doen en hoeft niet duur te zijn.

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik denk dat er best mooie keukentjes zijn voor 50 euro hoor!

er is ook een poppenverzorgings tafel,met stoeltje bad plankjes,verschoonplekje enz (voor 45euro bij de intertoys) ik weet niet of ze echt gek is van poppen,anders is dat wel leuk!

ga nog even verder denken!

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb trouwens voor mijn dochter (3) een princessen telefoon gekocht!
    dit is eigenlijk een soort van computer want er zitten allerlei spelletjes op.
    en leren tellen enz enz

deze is nu 20 euro! dus zou je nou 30 over houden waar jenog een ander groot-leuk ding van kan kopen..

het is trouwens van v-tech.
    hier een foto

7. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik had nog even voor je gezocht, deze keuken is bv 50 euro dat is toch een hele leuke keuken!!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat is eigenlijk wel leuk. Ze is namelijk helemaal gek van telefoons.
    Ze krijgt het zelfs voor elkaar om te 'bellen' met haar voeten hahaha. En bank readers e.d. belt ze ook constant mee.

Er is ook nog een keukentje in de aanbieding voor 29 euro geloof ik. We hebben niet veel ruimte voor een grote maar dit is een kleine maar wel van snoby.

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dan heb je 2 hele mooie kado's lijkt me!.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd.

Andere optie is een houten treinbaan. Maar dan kijken of ik er 1 kan vinden voor 50 euro. Ze is namelijk ook heeeel gek op treinen. En dat is ook iets wat alle kids allemaal leuk zouden vinden (oudere stiefbroer en jonger broertje).

11. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Bij Ikea kun je een leuke houten trein kopen. Ze zijn er hier gek op.
    Anders kun je op marktplaats misschien een tweedehandse set kopen, vaak heb je dan wel een stuk meer.

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Er staat nu een houten treinbaan in het krantje van de karwei. Die is erg leuk. Finn heeft deze vorig jaar met Sinterklaas gekregen. Hij is nog steeds goed en niet kapot gegaan ofzo.

Deel Deze Pagina