Zoontje wil zijn haren kort!

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door sydneys, 25 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik vind eerlijk gezegd dat lange haar niet mooi. Juist meisjesachtig.
    Ik kan me voorstellen dat hij op deze leeftijd wat anders wil. Zou van mij ook mogen hoor.

Wat betreft het dunne haar.... Een keer de tondeuse erover kan heel wat doen, maar dat wil je (heel begrijpelijk) niet.

Mijn ene zoontje had vanaf baby af aan mooi witblond haar. Maar heel erg dun en babyzacht. Eindelijk na 3 jongens waar alleen de tondeuze bij werkte een kind met haar waar je wat mee kon. Toen hij anderhalf was bleek hij (en zijn broers) hoofdluis te hebben. Toen heb ik bij allevier de tondeuze erover gehaald. Tot mijn verbazing bleek zijn haar veel steviger te zijn toen het weer aangroeide.

Ik vind het kapsel dat je zoontje aanwijst juist heel leuk en stoer.

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het vooral een kwestie van wennen zal zijn. Komt vast goed bij de kapper vandaag! Succes :)

3. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Mijn oudste mag dat ook zelf beslissen. Vanaf dat hij een jaar of 4 was en ik merkte dat hij bij bepaalde kledingstukken ook een mening had.

Alleen de keer dat hij zijn haar zo wilde als de vader van een klasgenootje heb ik geweigerd, die was nl. kaal bovenop :rolleyes:

Chocolat, pregnantje, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hahaha, ik zie het al voor me, een kleuter met zo’n halve maan-kapsel :D

5. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Dat herken ik ja :D
    Mijn zoon wil ook heel graag kroes haar. Tja.... dat wordt 'm ook niet.

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Als het echt zijn eigen idee was geweest zou ik er denk ik wel in mee gaan. Maar aangezien het idee van een ander komt zou ik denk ik nog even wachten met naar de kapper gaan of iig niet meteen erg kort.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dochter is ook aan het sparen om het voor de 2e keer te doneren. Vind dat echt geweldig dat ze daar zelf mee gekomen is! Denk dat het nu op zich wel lang genoeg is maar dan blijft ze zelf met een erg kort koppie over. Nog even een paar maandjes wachten dus.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Me26, Koekie1, tantetil en 17 anderen vinden dit leuk.
  9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het staat hem super! Veel leuker dan het lange haar, is mijn persoonlijke mening.

10. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Ik zie je topic net voorbij komen en moet toch even reageren door je update. Het is inderdaad een heel ander mannetje maar wat een leuk en vrolijk koppie heeft hij! Mag je trots op zijn het staat hem inderdaad goed.

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    hele verbetering! Vind dat korte een stuk leuker staan, dat lange was inderdaad meisjesachtig...

12. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Staat hem super leuk!

13. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Staat hem erg leuk!

14. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Q heeft al een paar keer gezegd dat ze haar haren heel kort wil laten knippen (lees tot net onder haar oren). We spreken dan meestal af dat we eerst een stuk laten afknippen maar nog niet zó kort. Als ze het 1 of 2 maanden later nog steeds korter wil gaan we terug om het nog een keer te laten knippen.
    Tot nu toe wilde ze het daarna steeds laten groeien, ook prima.
    De reden dat we het zo afspreken is omdat ik zelf vroeger erg lang haar had. Ik wilde het veel korter maar dat mocht nooit. Toen het eindelijk mocht heb ik het meteen heel kort laten knippen, maar daar had ik eigenlijk wel erg veel spijt van. Dat heb ik toen natuurlijk niet tegen mijn ouders gezegd :).

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Staat m stoer!!

16. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Staat super goed!

17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Super leuk!!

18. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Leuk zo! Lekker fris stoer koppie zo.

19. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Het staat het super leuk!
    Was een goede keuze van je zoon:D

Wij kiezen het kapsel voor onze zoon. Ik wilde het wat langer laten groeien, want hij heeft een hekel aan de kapper. Maar het staat hem niet. Zijn haar is veel te piekerig en fijn.
    Dan maar korter en vaker naar de kapper. Als het gedaan is, is hij er altijd blij mee. Maar die rit naar de kapper toe pff

20. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Heel leuk, staat hem goed en zo te zien is hij er zelf heel blij mee.

Deel Deze Pagina