Je zoon heeft smaak , het staat hem super leuk! Ik vind het persoonlijk veel leuker staan dan dat lange.
Wauw vind zoals de meeste dat korte koppie echt veel leuker. Heel ander mannetje meteen, snap dat je moet wennen! Het staat hem echt heel goed!
Ik vind het ook erg leuk geworden, lekker fris koppie zo! Persoonlijk houd ik niet van lang haar bij jongens, dus vind dit ook leuker dan hij eerst had. Al is natuurlijk het belangrijkste dat hij zichzelf er prettig bij voelt, maar dat zit zo te zien wel goed nu.
Dankjewel allemaal. Ik blijf nog steeds naar hem kijken. Zo anders! Ipv dat de kapster het ondeugd eruit heeft geknipt heeft ze het ondeugd erin geföhnd. Hij is helemaal hyper van blijdschap
Zo herkenbaar dit! Mijn zoon had prachtig mooi, vol en lang haar.. Maar hij wilde het ook kort. Mama wilde dat niet, papa wilde dat niet, maar hij wist het zeker (ook 5 jaar). Uiteindelijk hebben we het laten gebeuren, met de voorwaarde dat het bij een goede kapper gedaan zou worden. Het resultaat was verbluffend en uiteindelijk waren we (en hij!) erg blij mee Ik vond het lange haar van je zoontje trouwens prachtig, maar dat korte staat hem ook echt wel heel erg gaaf!!