zoon mag zelf bepalen zolang het geen gekke extreme kapsels zijn (geen kleurtjes) en mag van mijn man geen lang haar. Dochter is nog te klein maar denk dat als ze over een paar jaar ineens kort haar wil dat ik daar niet blij van word en het zo lang mogelijk probeer af te houden.
Zo een periode heeft mijn zoon gehad toen hij een jaar of 5 a 6 was. Hij wilde een Frank de Boer kapsel incl. die inhammen voorop Toen dat niet mocht wilde hij een ander Ajax kapsel en werd het deze Hij heeft tot nu toe best veel kapsels gehad, en altijd geinspireerd door een bepaalde voetballer waar hij op dat moment fan van is. Bekijk bijlage 569007
Hier exact dezelfde ervaring. Van haar tot bijna op mijn billen naar een boblijn. Ik was een jaar of 9 denk ik. Mijn ouders konden er niet omheen dat ik spijt had want heb er behoorlijk wat tranen om gelaten.
Ben benieuwd door welke voetballer zijn volgende kapsel geïnspireerd wordt, Nathan Rutjes ofzo . Oh, echt veel leuker zo dit kapsel, vond dat lange haar gewoon niet echt vlot geknipt, dit staat hem goed.
Haha mag toch hopen van niet! Vorig jaar wilde hij graag het kapsel van Bale met dat knotje maar dat wilde mijn man niet en daarna heb ik zoon er niet meer over gehoord.
Haha, dat vergt ook wel wat geduld om het zo te laten groeien, dus dan is hij hopelijk in de tussentijd weer door een ander geïnspireerd met een leuk kapsel.
Ik snap eigenlijk niet hoe je spijt kan krijgen van afknippen, het groeit toch weer aan?? Ik ben heel blij dat mijn kinderen hier zo relaxt mee omgaan.
Nou ik weet nog dat ik als kind mijn haren kort wou. Na heel lang gezaag mocht het. Als ik die foto's nu zie.
Ik vind hem meteen een stuk groter overkomen. Kan me daarom ook wel voorstellen dat je echt moet wennen, hij is echt wat minder kleine jongen dan eerst. Ik vind het hem wel goed staan!
O ik snap wel dat je later dacht: oooo hoe heb ik er zo bij kunnen lopen, dat heb ik ook wel eens met oude foto's. Maar ik doel meer op kinderen die na het knippen spijt hadden.
Ja hij is echt een stuk groter. Echt van kleuter naar kind in 20 minuten! Echt de hele dag naar hem zitten kijken en als hij ging praten dacht ik : ja hij is toch nog echt dezelfde'. Mijn kleutertje is weg. Heb nu ineens een groot kind. Laatste keer dat hij die lengte had was hij 1 jaar.
Dat had ik toen ook! Wel stiekem want wou dat niet toegeven. Weet nog dat ik een stripverhaal van Jommeke had meegenomen om Fileberke als voorbeeld te laten zien voor mijn haren. Mijn moeder en kapster hadden er wel voor gezorgd dat het wat vrouwelijker was maar het was wel bijna zo kort. Ja ik had een jaar gezeurd
Echt veel en veel leuker zo @sydneys ! Mijn dochter is erg zuinig op haar haar. Alleen haar tante mag er aan zitten om te knippen en dan nog alleen de puntjes. Het begint nu wel aardig richting haar billen te groeien dus de volgende keer moet er een wat langer stuk af denk ik. Ik heb geen zin dat ze haar haar als wc papier gaat gebruiken als ze gepoept heeft