Zoontje wilt absoluut niet in bad na besnijdenis

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Belle22, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miso

miso Lid

8 nov 2014
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    Wat als je samen met hem onder de douche gaat staan. In je armen en spelenderwijs, eronder en weer eruit en eronder en zo doorgaan wanneer hij hier positief op reageert. Zo doe ik dat met mijn dochtertje van 2,5 die absoluut geen water op dr hoofdje wil. Het werkt nog steeds..

Succes meid, niet gestresst gaan forceren waardoor die er blijvend een hekel aan gaat krijgen..

2. miso

miso Lid

8 nov 2014
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    Sorry, maar lompe opmerking op 't eind, nergens voor nodig. Soms moet het op medische indicatie worden gedaan en dan is het geen keuze van de ouders..

3. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw

Klopt wij zijn ook bij vatan kliniek geweest, ook de klemmethode.
    Ik heb ze gister gebelt want hij wilt zelfs de badkamer niet meer in, alleen voor tandjes te poetsen.!ik heb ze gister gebelt en ze zeiden dat een alternatief is dat ik het vet moet houden met veel vaseline dus dat doe ik nu, ook hier huilt hij veel bij.. maar hij laat het gelukkig wel toe.
    ik zou misschien wel een zwembadje kunnen zetten in badkamer! Dat is wel een goed idee wat ik zou kunnen proberen. Dankjewel!

Iedereen bedankt voor de reacties helaas is samen douche en in badje zitten met een kleine straal ook geen optie hij weigert in de badkamer te komen Zonder ze kleertjes aan..

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik weet genoeg over operaties op medische indicatie ;) zelfs bij heel ernstige afwijkingen aan de penis doet een arts er álles aan om een besnijdenis te voorkomen. Mijn kind móest geopereerd worden in die regio. Het was verschrikkelijk om te zien hoe hij pijn leed om gezond te worden. En ja ik snap deze vrijwillige keuze heus wel op basis van religie of overtuiging. Maar dan moet je óók met de gevolgen ervan omgaan.

5. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Ik denk dat het wel heel erg scheelt dat het bij jullie zoontje al met 7 maanden gedaan is. Waarschijnlijk speelt er bij het kindje van TS nu heel veel angst nee.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat ontzettend sneu voor je zoontje, ik heb echt met hem te doen als ik dit zo lees.

Als ik jou was zou ik een babybadje of zwembad in de woonkamer voor de tv zetten. Kijken of dat helpt. Groot zeil eronder, auto's of weet ik wat erin en wie weet wil hij ook wel. Ik denk dat je nog een lange tijd problemen zult hebben met hem normaal de badkamer in krijgen, laat staan het bad of de douche...

Oh en misschien zijn onderbroek aanlaten of een zwembroek aan doen. Zodat het misschien net iets anders lijkt in zijn gedachtes.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Wat doet moeder dan? Ze gooit toch niet de handdoek in de ring, ze vraagt JUIST hoe ze hier mee moet omgaan. Beetje rare opmerking..

8. Noorie

Noorie Niet meer actief

Dat doet ze toch ook?
    Als iemand zwanger wilt raken en vervolgens klaagt, mag dat dan ook niet omdat ze er zelf voor koos?
    En ik neem aan dat jij nooit klaag m.b.t je kinderen? Want ik neem aan dat het een vrijwillige keuze was?

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Met de gevolgen omgaan betekent toch juist ook dat je om hulp vraagt als iets niet gaat? Dat doet TS, prima dus!

Hopelijk lukt het met vaseline en kunnen jullie die angst voor het bad weer rustig wegnemen wanneer z'n klemmetje eraf is, TS! Succes!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je vindt een niet noodzakelijke ingreep te vergelijken met het krijgen van een kind? ;) je vat het echt anders op dan ik bedoel denk ik. Het was niet bot of sarcastisch bedoelt.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hoe bedoel je het dan? Ze moet omgaan met de gevolgen... dus mag ze geen advies hier vragen aan bv andere moeders die er ervaring mee hebben? Waar baseer jij op dat ze níet omgaat met de gevolgen van de ingreep? Ik vind het een rare en onaardige opmerking.

12. Noorie

Noorie Niet meer actief

Het is wel duidelijk dat jij niet voor een besnijdenis zou kiezen maar daar gaat dit topic niet over.. ze vraagt advies en dus "dealt" ze met haar probleem toch?

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een besnijdenis is maar een kleine ingreep. Daarom gebeurt het onder plaatselijke verdoving. Ik heb heel wat jongens gezien (van 4 tot ongeveer puberleeftijd) die de ingreep ondergingen. Niet dat ik bij de ingreep was, maar ik kende veel families die op culturele/religieuze gronden hun zonen lieten besnijden. Hoe jonger, hoe snelle rhet herstel ging.

Doen alsof zo'n jongen de rest van zijn leven verpest is of een trauma heeft op seksueel gebied is echt overdreven. Mijn man heeft het ook ondergaan en hij is er niks minder van geworden, wel integendeel. ;)

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoe gaat het nu?
    Hier is hij met 4 maand besneden. Maar niet via klemmethode.
    Ik hoop dat hij na morgen weer lekker in bad wilt.

15. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ben ook wel benieuwd hoe het nu is?
    Ik gaf aan misschien een zwembadje proberen maar lees dat je zoontje bang is geworden om naar de badkamer te gaan.
    Iemand anders zei al misschien een zwembadje in de huiskamer voor de tv? Zeil of lakens eronder en misschien gaat je zoontje er wel in?

16. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hoi dames, het gaat een stuk beter!
    Mijn zoontje gaat elke donderdag naar zn oppas toe, en zij krijgt werkelijk waar echt alles voor elkaar bij hem, nadat ik alles had uitgelegd hoe het met hem ging vroeg ze of zij het anders even kon proberen.. dus een uur nadat ik hem daar gebracht had kreeg ik een foto opgestuurd waar meneer lekker in bad zat te spelen🙄
    In de avond thuis probeerde ik het ook weer maar na alle trucjes uit te hebben gehaald zat ik toch weer in me eentje met allemaal speeltjes alleen in bad en hij stond er gewoon naast..
    maar vandaag! Gaf hij ineens zelf aan in bad te willen!😁
    Gelukkig maar, want vandaag laat zn klemmetje eraf en was ook de bedoeling dat hij een uur daaarvoor een half uur in bad moest om het wat losser te krijgen, dus nu zit hij lekker in bad te spelen, gelukkig!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn om te horen!! Blij dat ie weer plezier heeft gevonden in bad.
    (Je oppas is goud waard!)

18. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Jaa ben super blij! Hij was alsof dol op zn bad speeltijd😊
    En ze is zeker goudwaard ben ongelofelijk blij met haar, en hij zelf ook!

Deel Deze Pagina