Zoontje wipt niet in wipstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat dus. Ons zoontje wipt er ook niet mee.
    Hij zat er alleen maar in toen ie nog niet kon zitten. En dan meestal alleen voor de fruit- en groentehap.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Maar hebben we het wel allemaal over dezelfde wipstoel?
    Mijn eerste kon ook niet 'wippen', maar in een babybjorn balance gaat het kindje al op en neer als het zn benen beweegt... (Onze dochter tilde met een paar maanden haar hele bovenlijf in de strijd. Echt geweldig om te zien!)

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Bij mijn kinderen kan ik het niet voorstellen dat ze vast in een stoel wilden zitten. Het rollen, kruipen en zelf zitten lijkt mij ook veel fijner. Maar dat zal dan misschien bij andere kinderen anders gaan.

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hihi mijn dochter heeft die van haar stukgewipt :) ze heeft er al met al vanaf haar 4e maand tot haar 6e maand in gezeten, toen was die helemaal verbogen :( was gelukkig al tweedehands dus een ander kindje had het voorwerk al gedaan blijkbaar hahaha :D daarna geen nieuwe meer aangeschaft. Mijn dochter ging er zo in te keer dat ik haar er wel eens uit heb gehaald om een beetje te kalmeren :$:)

5. Alf

Alf Niet meer actief

LOL! Hier ook. Hij lag er jaloersmakend lekker in te chillen soms. Maar wippen ho maar.. :p

Deel Deze Pagina