Dat dus. Ons zoontje wipt er ook niet mee. Hij zat er alleen maar in toen ie nog niet kon zitten. En dan meestal alleen voor de fruit- en groentehap.
Maar hebben we het wel allemaal over dezelfde wipstoel? Mijn eerste kon ook niet 'wippen', maar in een babybjorn balance gaat het kindje al op en neer als het zn benen beweegt... (Onze dochter tilde met een paar maanden haar hele bovenlijf in de strijd. Echt geweldig om te zien!)
Bij mijn kinderen kan ik het niet voorstellen dat ze vast in een stoel wilden zitten. Het rollen, kruipen en zelf zitten lijkt mij ook veel fijner. Maar dat zal dan misschien bij andere kinderen anders gaan.
hihi mijn dochter heeft die van haar stukgewipt ze heeft er al met al vanaf haar 4e maand tot haar 6e maand in gezeten, toen was die helemaal verbogen was gelukkig al tweedehands dus een ander kindje had het voorwerk al gedaan blijkbaar hahaha daarna geen nieuwe meer aangeschaft. Mijn dochter ging er zo in te keer dat ik haar er wel eens uit heb gehaald om een beetje te kalmeren