Ik denk dat we toch gaan voor een Ikea keuken. Aan andere visite vragen we dan wat spulletjes. Die tip van Bartsmit is wel erg goed. 100 onderdelen voor maar 13 euro.
Wij hebben ook zoiets gehad, alleen dan anders zoonlief sleepte dat ding de hele kamer door die staat nu dus ook mooi buiten dan speelt hij er maar in de zomer mee ofzo
Hij is wel heel licht, je kan hem dus zo ff aan de kant zetten met stofzuigen ed. Onze dochter gaat er niet mee aan de sleep. Wat ons betreft stevig genoeg.
Wij hebben ook de Ikea-keuken. Onze dochter kreeg de deurtjes ook maar moeilijk open, maar manlief heeft nu de magneetjes eraf gehaald en dat werkt super! Kastjes gaan nu makkelijk open en dicht.
Bedankt voor de tip. Soms is het leven zo makkelijk, haha.. Wij hebben dus ook het Ikea-keukentje. Maar dan zonder bovenkastjes. Daar kan ze nu toch nog niet bij, en kan altijd nog apart gekocht worden. Dan is ie 75 euro, nog vrij prijzig dus. Maar we zijn helemaal tevreden. Ideaal trouwens dat het keukentje op 3 verschillende hoogtes kan..
Hier ook het Ikea keukentje, maar wel een beetje uit eigenbelang. Hij staat bij ons in de woonkamer en daardoor moest hij wel een beetje bij het interieur passen. Ik geef dan liever 40 euro meer uit aan een gaaf keukentje dan aan eentje met lelijke kleurtjes Moet zeggen dat hij nu heel leuk staat, maar dat ze er niet veel mee speelt. Ik heb hem toen met korting gekocht, met de familiepas, ik kreeg geloof ik 30 euro korting. Misschien komt die aanbieding binnenkort weer? Was afgelopen december
Dat vind ik ook een erg leuk keukentje. Ik zit er zelfs aan te denken om die te bestellen ipv die van Ikea. Scheelt 40 euro en er zitten accessoires bij. Bovendien ook nog leuke kleurtjes wat kinderen altijd wel aanspreekt. Nog even over nadenken zijn er nog niet 100% over uit.
Ik sluit me wel een beetje bij je aan daarom twijfelen we ook nog. Die andere die we nu op het oog hebben (ook hout) spreekt wel wat meer mij die leuke kleurtjes.
Zo´n vergelijkbaar keukentje is ook regelmatig bij Karwei / Kwantum in de aanbieding. We hebben deze afgelopen sinterklaas voor onze dochter gekocht en kostte 35,- toen
ik heb ook niks met houten keukentjes hoor. ik vind ze neit mooi en gevaarlijk met die scherpe punten meestal. ik had eerder een plastic keukentje toen mijn pubers klein waren en ze hebben er met zijn 2tjes zeker 5/6 jaar meegespeeld. en toen was het keukentje nog lang niet versleten en deden de stickers het ook nog. ik zie dus geen reden om nu geen plastic keukentje te kopen. jammer genoeg hebben ze dezelfde soort niet meer. ik ga zeker geen houten keuken kopen omdat hij beter bij het interieur past, dat vind ik geen reden.
Wij vonden het Ikea keukentje te duur en zijn voor zo'n plastic gevalletje gegaan. Helaas goedkoop wordt duurkoop want mijn kids zijn samen nogal lomp en de helft ligt er al vanaf en de stickers zijn nergens meer te bekennen! Hadden we maar....
We zijn eruit hoor we gaan voor het keukentje waar mejojo mee kwam. Dus bij deze bedankt voor de tip mejojo. Ik ga er nog even een paar dagen over nadenken (stom hé voor de zekerheid) en dan bestellen.
hmm want nu heeft ze een plastic keukentje, wel klein, maar dat ding vindt ze niet interessant genoeg en ze sleept er dus wel mee
Wij ook, mijn dochter doet er ook erg weinig mee. (wij hebben een maat groter dan die foto van polletjepiek) De katten slapen nu in de oven , verder word hij bijna niet gebruikt. Alleen de gootsteen is leuk om een beetje te kliederen met water, maar ik had wat dat betreft net zo goed een afwasteil kunnen kopen.