Daar hadden wij ook last van (wij hebben dus ook het ikea keukentje helemaal geweldig!) Ik heb er een kleine paperclip tussen gedaan hier door neemt kracht van de magneet af en dochterlief kan nu zelf kastjes open krijgen. Angst voor inslikken ofzo heb ik niet ze weet niet eens dat hij er is je ziet het nauwelijks Wat ik ook een voordeel vindt is dat het "rustig" oogt in de woonkamer. Wij wonen in een klein huis en dan vindt ik zo een groot plastic keukentje al gauw erg druk worden.
ah oke...ja hier niet echt een optie die paperclip maar wel stom voor kinderspeelgoed dat het zo moeilijk gaat
Ja dat vond ik ook en dat voor zo een duur keukentje. Maar goed het was gelukkig maar bij een kastje.
opmerking IKEA keuken Je kunt ook gewoon de magneetjes iets losser zetten. Draai de schroefjes even iets losser en je kunt het magneetje wat verder naar achteren schuiven (gewoon de magneet iets verder de witte houder inschuiven (naar achteren dus)). Onze dochter heeft totaal geen last van het moeilijk openen van de deurtjes => of onze dochter is gewoon super sterk
Ik vind hout ook niet leuk.hier een grote versie van tefal smoby. Is een enorm succes hier, word echt dagelijks gebruikt. De smoby is een stuk degelijker dan de miele
Wij hebben de "complete speelkeuken" van www.hugatoys.nl. Zowel zoon als dochter spelen er dagelijks met veel plezier mee. Kost wat...maar dan heb je ook wat. Kwaliteit is super, heel mooi afgewerkt en leuke kleurtjes! Ik houd persoonlijk niet zo van al dat plastic en geluiden. Super service trouwens ook nog van deze winkel. De beste man had zomaar de keuken kosteloos voor mij in elkaar gezet en afgeleverd!
hier staat al bijna 2 jaar het ikea keukentje, en ik zweer erbij! Hij is het geld dubbel en dwars waard!... De keuken ziet er nog als nieuw uit ondanks dat er al 2 jaar dagelijks mee word gespeelt
Hier ook dit houten keukentje... Keukenset Naturel | Duketoys Kun je nog aanvullen met wasmachine en andere dingen, erg leuk!!
Even een tip voor wie een ikea keukentje heeft en de deurtjes dus moeilijk open gaan, gewoon een stukje schilderstape eroverheen doen dan gaat hij stukken makkelijker open!