Zoontje wordt 2 jaar welk keukentje bevalt jullie goed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vruchtje24, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Daar hadden wij ook last van (wij hebben dus ook het ikea keukentje helemaal geweldig!) Ik heb er een kleine paperclip tussen gedaan hier door neemt kracht van de magneet af en dochterlief kan nu zelf kastjes open krijgen. Angst voor inslikken ofzo heb ik niet ze weet niet eens dat hij er is je ziet het nauwelijks

Wat ik ook een voordeel vindt is dat het "rustig" oogt in de woonkamer. Wij wonen in een klein huis en dan vindt ik zo een groot plastic keukentje al gauw erg druk worden.

2. Alita

Alita Niet meer actief

ah oke...ja hier niet echt een optie die paperclip maar wel stom voor kinderspeelgoed dat het zo moeilijk gaat;)

3. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Ja dat vond ik ook en dat voor zo een duur keukentje. Maar goed het was gelukkig maar bij een kastje.

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    opmerking IKEA keuken
    Je kunt ook gewoon de magneetjes iets losser zetten. Draai de schroefjes even iets losser en je kunt het magneetje wat verder naar achteren schuiven (gewoon de magneet iets verder de witte houder inschuiven (naar achteren dus)).
    Onze dochter heeft totaal geen last van het moeilijk openen van de deurtjes => of onze dochter is gewoon super sterk ;)

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik vind hout ook niet leuk.hier een grote versie van tefal smoby. Is een enorm succes hier, word echt dagelijks gebruikt. De smoby is een stuk degelijker dan de miele

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben de "complete speelkeuken" van www.hugatoys.nl. Zowel zoon als dochter spelen er dagelijks met veel plezier mee. Kost wat...maar dan heb je ook wat. :D Kwaliteit is super, heel mooi afgewerkt en leuke kleurtjes! Ik houd persoonlijk niet zo van al dat plastic en geluiden.

Super service trouwens ook nog van deze winkel. De beste man had zomaar de keuken kosteloos voor mij in elkaar gezet en afgeleverd! :)

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier staat al bijna 2 jaar het ikea keukentje, en ik zweer erbij! Hij is het geld dubbel en dwars waard!... De keuken ziet er nog als nieuw uit ondanks dat er al 2 jaar dagelijks mee word gespeelt

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    En hier de kleine versie :) Ze kreeg 'm voor dr 2e verjaardag en speelt er nu nog dagelijks mee.

9. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
  10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Even een tip voor wie een ikea keukentje heeft en de deurtjes dus moeilijk open gaan, gewoon een stukje schilderstape eroverheen doen dan gaat hij stukken makkelijker open!;)

Deel Deze Pagina