Onze jongste zoon wordt zondag 3 jaar. maar ik heb geen idee wat wij voor hem kunnen kopen, en familie en vrienden vragen ook wat ze voor kunnen kopen. Hij is de jongste van 3 dus heel veel hebben we al. Hebben jullie nog kadotips? De prijs maakt niet uit, mag duur en goedkoop zijn. Wat is bij jullie 3-jarige een succes?
Ties wordt in augustus drie en krijgt een fiets. Van visite vragen we kaartjes (of bijdragen voor kaartjes) van dierentuinen, Efteling ed. Willen ze iets geven om uit te pakken, dan een mooi prentenboek. Deze is gaaf: "wat het lieveheersbeestje hoorde" Google maar eens, heel gaaf boek!
Niet bij mijn eigen 3-jarige maar bij mijn neefje was een fiets met zijwieltjes echt een groot succes.
Finn krijgt in iedergeval een waterplay, als hij in juli 3 wordt. Ook denk ik een loopfiets en verder vind hij Thomas de trein erg leuk
Onze zoon van 3 vond die kleine Lego autootjes (in die plastic doosjes) al heel leuk. En auto's met zwaailichten. Of een politiemotor En de grote hit op zijn verjaardag was een traptractor met aanhanger. Voor nu is een Waterplay ook heel leuk. En voor binnen een knikkerbaan. Misschien is een leuke dekbedhoes iets?
bambino loco fietshelm badspeelgoed tuinstoeltje picknickkleed speeltent schoenen zwembroek badlaken kinderslaapzak (voor vakantie?) doeboekje
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/358597-drama-cadeaus-voor-3-jarige.html Misschien even rondkijken op ZP... vlak bij staat eenzelfde topic met heeeel veel suggesties