Zoontje zegt ongeveer 40 woorden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door amber23, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is 40 woorden weinig voor 2 jaar?

Ik weet niet hoeveel woorden mijn jongste zegt. Hij heeft natuurlijk ook een oudere broer waar hij veel van overneemt... Maar hij ging wel ineens met sprongen vooruit toen hij van de 0-2 naar de 2-4 groep op het KDV ging...

2. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL

Was het maar zo'n feest. Je begrijpt wel dat wij gewoon Nederlands praten met Xander, maar dat jochie praat echt niet. In maart wordt hij 3. Ik denk dat hij een woordje of 5 zegt + tellen tot 12 en van 12 naar 0.

Het is dat weet wat hij bedoeld, maar anders. Hier helpt de psz enorm, hij krijgt er flink wat zelfvertrouwen van. Binnenkort ook starten met logopedie.

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben gebeld en hij kan nu eerder naar de peuterzaal. Alleen ik denk dat het van zelf ook wel bij hem goed komt. Want er komen steeds meer woordjes bij.

4. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Mijn kleine van 2, zegt ook gigaveel, een kwebbeltje ;)
    ze zegt: mama ben je? Kiekeboe hier ben ik! en bijv bij anderhalf zei ze: kom es hier huis!
    Ze mocht ook naar een psz om ontwikkeling te stimuleren maar zolang ze zich niet kapot verveelt vind ik het prima. Ze heeft het prima naar dr zin thuis en bij de go.

Deel Deze Pagina