Onze jongeste zoon van 1.5 zodra hij wakker wordt zegt hij auw en wijst naar zijn hoofd en zo gaat het de hele dag. Dan valt hij en xegt hij auw en wijst naar zijn hoofd. Is dit normaal of is dit gewoon aangeleerd? Zouden jullie de ha bellen
Poeh..zou allebei kunnen zijn.. Ons zoontje zegt alleen auw als hij echt pijn heeft.. Ms uitsluiten dat het iets lichamelijks is en toch voor de zekerheid even langs ha?
Ik denk dat het gewoon een fase is, waarschijnlijk net het woordje auw ontdekt... Zolang hij niet echt zichtbaar ergens last van heeft zou ik me nergens druk om maken Mijn dochter ( wel wat ouder, nu bijna 3) heeft ook momenteel overal "een beetje auw" vooral als er ergens een wondje/ blauwe plek zit... Volgens mij is het volkomen normaal, als je het vervelend vindt, zou ik er niet te veel aandacht aan geven... Binnenkort heeft hij vast weer iets nieuws gevonden en krijg je dat de hele dag te horen ( zo zit ik momenteel in de "wat is dat?"-fase)
Zit hij niet aan zijn oortjes dan?? Anders zou het misschien een oorontsteking kunnen zijn misschien?
Als je t niet vertrouwd ff langs de ha, als hij namelijk elke keer naar zijn hoofd wijst en auw zegt zou ik dat uit willen sluiten.