staan in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maria80, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ons zoontje gaat hij zodra hij wakker is, staan in bed. Volgens mij doet hij het bijna slapend, zo snel hij dat doet nadat hij wakker wordt.
    Het maakt niet uit hoe lang zn slaapzak is, hij kan het met maatje 70, 80 en 90 cm.
    Als hij dus 's nachts wakker wordt, staat hij ook meteen in zn bedje. En dan wordt hij dus nog meer wakker......
    Toen hij nog niet kon staan bleef hij lekker liggen en viel hij meestal zelf wel weer in slaap. Nu loopt hij zn hele bedje door en houdt zichzelf heerlijk wakker.
    De lakens strak over hem heen doen, heeft geen nut. Hij draait nogal in zn slaap en wordt wakker als hij zich niet kan omdraaien.

Iemand hier ervaringen mee?

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ja Aaron deed dit ook toen hij net kon staan. Het gaat vanzelf weer over. Zeker als hij eenmaal door heeft dat hij ook weer zelf kan gaan zitten en liggen. Deze fase is even erg frustrerend, maar gaat gelukkig ook weer voorbij.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Maar hij kan al een tijdje weer zelf gaan zitten en gaan liggen hoor. Maar hij doet het alleen niet! Ik hoop inderdaad maar dat het een fase is!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, is een fase inderdaad. Een hele vervelende... Hier was het met een paar weken over.

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hier ook zo'n fase gehad, gaat echt weer over als het gaan staan en zitten zoeits 'gewoons' voor hem wordt zonder dat hij er heel vaak bij na hoeft te denken.Zoals ze in t begin toch nog wel doen

6. fafje

fafje Niet meer actief

ja hier ook als ik niet snel ben...soms hoor ik em...hij gaat altijd gelijk zitten...soms slaapt ie nog half...als ik em snel genoeg neelreg, op zn buik en ovr zn rug aai..valt ie direct weer in slaap...

maar dat ie gelijk gaat staan zla hier nog komen denk ik!

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier was die fase ook met een maand of 10 en duurde maar een paar weken. Dus houdt moed ;).

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ook Sil heeft deze fase gehad. in het begin (lekker naïef) probeerden we hem neer te leggen zodat hij weer zou gaan slapen, maar na 3 nachten waren we er wel zeker van dat er niks aan de hand was en dat ie gewoon aan het spelen was, dus negeerden we hem. Hij kon nl ook zo lekker 'praten' en gillen dan, maar na 2 nachten geen reactie was het ook gelijk weer over (tot mijn stomme verbazing) :)

9. misa

misa Niet meer actief

Vast weer zo'n handige fase..!

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja, is heel normaal en hoort bij de normale ontwikkeling. in het begin kunnen ze niet zelf terug dus zullen ze gaan huilen,over een tijdje kan hij zelf weer gaan liggen ook. daarna komt de fase dat hij al gaat staan als je hem nar bed brengt al dan niet met tegenpruttelen omdat hij liever niet gaat slapen. zo zoetjesaan wordt je baby een dreumisje.

11. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    We zijn zo blij met deze fase................hij duurt nu al ruim 6 weken! Gelukkig slaapt hij soms ook door (tot een uurtje of 6), maar als hij wakker wordt is het nog steeds meteen staan. Zelf gaan zitten/liggen kan hij echt wel, maar 's nachts vindt hij het denk leuker om te blijven staan. Naar bed brengen is ook zo leuk, hij blijft netjes liggen als je er naast staat, maar zodra je wegloopt; staan!

Maar goed, ik hoop maar dat deze fase snel ten einde is en dat hij gaat doorkrijgen dat het toch wel erg lekker is om 's nachts goed (én lang) te slapen.

Deel Deze Pagina