Wassen helpt niet om bacteriën te doden, ze verminderen ze enkel, maar ze zijn dan niet dood. Wassen droogt idd je handen uit. ALS je besmetting absoluut wil vermijden, gebruik dan ALCOGEL, op de manier zoals beschreven staat in de foto. Zo niet, doe dan gewoon verder en dan zal je idd ook ziek worden.
Jeetje wat een lekkere reactie zeg.. ook lekker volwassen nog ook.. Jij word vast natuurlijk nooit ziek omdat je de alcogel volgens de 'regels' gebruikt. Fijn dat je het zelf gelooft. En besmetting kun je nooit vermijden, en ja dan word ik maar idd ziek
Dat is natuurlijk onzin! Alcogel zal zeker wel iets goeds doen, maar door dat te gebruiken op de juiste manier voorkom je echt niet 100% dat iemand ziek wordt hoor!!! En ja, de een loopt helaas de rondgaande ziektes eerder op dan de ander.....of je nu wel of niet alcogel gebruikt! Heel simpel, mn dochter heeft nu vier dgn heel erg de buikgriep. Ik verschoon haar het allermeeste.....maar nu heeft mn man vandaag ook de buikgriep gekregen......waarom hij als eerste?? Geen idee, zoiets voorkom je gewoon niet ook al probeer je zo hygiënisch er mee om te gaan!
Je kan alcogel of whatever gaan gebruiken als een dolle, dat heeft geen enkele zin bij een virus. Dat spul doodt bacteriën en geen virussen, buikgriep is een virus.
Kom op joh, lees ff deftig? Ik heb thuis niet eens alcogel?! Ik licht het enkel toe? Laat maar gewoon want hier wordt zo vreemd op gereageerd, ik laat dit topic sluiten want dit gaat me echt er over hoor...