We hebben een geweldige gastouder. Helaas ziet zij het niet zitten om voor en naschoolse opvang te gaan doen. Nou hebben we bedacht dat we straks (over een jaar ) onze dochter wel naar de vso doen. Maar na school blijft onze voorkeur uitgaan naar een gastouder. En eigenlijk het liefst dus de huidige gastouder. Nou hebben we bedacht dat we eigenlijk iemand zouden moeten vinden die onze dochter van school naar de gastouder brengt. Is in dezelfde wijk . Hebben jullie tips? Hoe vinden we zo iemand?
Ik zou toch gaan voor een andere gastouder. En vandaag eerst maar genieten van haar derde verjaardag. En over een maand of negen huer nig eens over na denken
Veel gastouders vangen idd geen kindjes van 4 op vanwege het halen en brengen naar school... Ik zit met hetzelfde probleem als ik zou gaan werken.
Hier had ik een gastouder die mijn zoontje ophaalde maar die stopt over een maand nu opzoek naar een andere maar die zijn er bijna niet ivm andere kindjes is een hoop gedoe om 4 andere kindjes mee tenemen
Hier wel diverse gastouders in de omgeving die ook naschoolse opvang doen. Maar ja, we hebben nu zo'n leuke gastouder.