zoontje ziet geesten?

Discussie in 'De lounge' gestart door hardloper, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

heb dat filmpje net geluisterd en bedoel je dat wat iemand in het begin zegt?
    brrr dat klinkt wel heel echt!

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

boehoee wil em ook kijken maar kom er niet bij!

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje maar moet dit soort dingen niet kijken als ik alleen thuis ben.

5. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Mmm misschien beter om niet alle surinamers over 1 kam te scheren maar aangeven op basis van welke cultuur je advies wordt gegeven.

Hoezo iets met rust laten wat een kind uit z'n slaap houdt? Nou......
    Als een goeie geest van een opa of oma zo nodig langs wil komen met een boodschap ofzo dan doen ze dat maar bij de volwassenen van de familie.. Geesten horen te gaan rusten! Dus waarom vaak en zomaar langskomen?

Hoezo niet? Dat kan wel hoor. Zelfs Jezus Christus heeft regelmatig te maken gehad met geesten of beter gezegd demonen (genoeg verhalen in de bijbel). Personen die het christelijke geloof belijden geloven in het hiernamaals dus dat gaan prima samen. Het verschil zit in de manier waarop daarmee wordt omgegaan.

Brrrrrrrrrr een huisvriend? Nouuu vind het vreemd dat zo makkelijk wordt aangenomen dat doden /geesten/demonen of hoe je het wil noemen het recht hebben om het leven van een levende te regeren.
    Zou je je moeten indenken hoe zo'n geest een ieder zou regeren als het wel zou beschikken over een lichaam :)

De conclusie is toch dat een ieder moet doen waar die zin in heeft. Maar jullie hoeven Amom 22 ofzo ook niet zo aan te vallen. Grappig dat wanneer een ander aangeeft dat haar broer er vreselijk onder lijdt nu dat het wel realistisch is maar als amom uit ervaring verteld dat demonen bestaan en dan het geloof daarbij aanhaalt dan is dat direct uit de duim gezogen. Lekker dan!

6. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Misschien als gagdet plaatsen?

7. vivianbraak

Moesje probeer het later nog is!

Ja eng he mama bbrrr

8. vivianbraak

Als gadget plaatsen lukte niet vandaar dat is tussen mijn foto's staat

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kheb hem gekeken.. krijg er wel de rillingen van als jullie dat niet zijn... maar ''geesten'' kunnen tog niet praten?

10. vivianbraak

Ze zeggen van wel en ze worden juist door electriciteit aangetrokken of zo, maar ja toen ik het opnam heb ik niks gehoord! Pas toen ik het afspeelde..

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik durf niet te kijken :(

12. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je ziet helemaal niks.. je hoort alleen een baby: mama, maaaaamaaa.. en ertussendoor een mannenstem: mama

is alleen geluid

13. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

is het een bekende stem dan?(kan tog? of niet? :()

14. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Naja, jammer dan ;) Kan mezelf helemaal onrustig krijgen door zulke filmpjes dus zo graag hoef ik m niet te zien haha!

15. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ff offtopic: @ GHITA, heb je soms familie hier in Zoetermeer wonen?

16. sim

sim Niet meer actief

waar moet ik kijken dan voor het filmpje?

17. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    gezien! bizaaarrrr

18. sim

sim Niet meer actief

ik kan m niet zien omdat je je hyves niet openbaar heb en ik heb geen hyves (jammer was wel heel benieuwd :( )

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Vivian: ik heb je ff toegevoegd hoor. Anders kan ik het filmpje niet beluisteren :)

20. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ja dat zou zomaar kunnen... :)

Deel Deze Pagina