http://vivianmaas.hyves.nl/ Hier de link hij staat tussen de foto's! Mocht het niet lukken dan voeg ik je ff toe
heb dat filmpje net geluisterd en bedoel je dat wat iemand in het begin zegt? brrr dat klinkt wel heel echt!
Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje maar moet dit soort dingen niet kijken als ik alleen thuis ben.
Mmm misschien beter om niet alle surinamers over 1 kam te scheren maar aangeven op basis van welke cultuur je advies wordt gegeven. Hoezo iets met rust laten wat een kind uit z'n slaap houdt? Nou...... Als een goeie geest van een opa of oma zo nodig langs wil komen met een boodschap ofzo dan doen ze dat maar bij de volwassenen van de familie.. Geesten horen te gaan rusten! Dus waarom vaak en zomaar langskomen? Hoezo niet? Dat kan wel hoor. Zelfs Jezus Christus heeft regelmatig te maken gehad met geesten of beter gezegd demonen (genoeg verhalen in de bijbel). Personen die het christelijke geloof belijden geloven in het hiernamaals dus dat gaan prima samen. Het verschil zit in de manier waarop daarmee wordt omgegaan. Brrrrrrrrrr een huisvriend? Nouuu vind het vreemd dat zo makkelijk wordt aangenomen dat doden /geesten/demonen of hoe je het wil noemen het recht hebben om het leven van een levende te regeren. Zou je je moeten indenken hoe zo'n geest een ieder zou regeren als het wel zou beschikken over een lichaam De conclusie is toch dat een ieder moet doen waar die zin in heeft. Maar jullie hoeven Amom 22 ofzo ook niet zo aan te vallen. Grappig dat wanneer een ander aangeeft dat haar broer er vreselijk onder lijdt nu dat het wel realistisch is maar als amom uit ervaring verteld dat demonen bestaan en dan het geloof daarbij aanhaalt dan is dat direct uit de duim gezogen. Lekker dan!
kheb hem gekeken.. krijg er wel de rillingen van als jullie dat niet zijn... maar ''geesten'' kunnen tog niet praten?
Ze zeggen van wel en ze worden juist door electriciteit aangetrokken of zo, maar ja toen ik het opnam heb ik niks gehoord! Pas toen ik het afspeelde..
je ziet helemaal niks.. je hoort alleen een baby: mama, maaaaamaaa.. en ertussendoor een mannenstem: mama is alleen geluid
Naja, jammer dan Kan mezelf helemaal onrustig krijgen door zulke filmpjes dus zo graag hoef ik m niet te zien haha!
ik kan m niet zien omdat je je hyves niet openbaar heb en ik heb geen hyves (jammer was wel heel benieuwd )