hey Vivian, heb net je filmpje geluisterd, da's bizar zeg! Het klinkt wel heel rustgevend, ik vind het niet eng klinken ofzo maar vreemd is het wel!
Ik kan hem neit kijken! En mijn moeder heeft vroeger iets heel erg engs mee gemaakt! Ze woonde in een flat en mijn moeder werd wakker en zag iemand met een lange jas en een hoed op via haar raam de slaapkamer binnen komen! Ze maakte met vader wakker en die zag het nog net de woonkamer naar binnen lopen! Ze dachten aan een inbreker en me vader ging kijken, niks en helemaal niemand was er te bekenen! Ik heb trouwens sinds 3 weken een hond en die doet ook zo raar! Grommen als je haar savonds uitlaat naar het bankje wat op een pleintje staat! helemaal om dr heen kijken net of ze iets ziet en dan neit verder willen lopen! Vind het best eng!
@vivianmaas, kan je het misschien niet oploaden bij youtube? Dat is misschien makkelijker, omdat ik geen hyves heb en dus je foto's ook niet kan bekijken.
ja zou je dat kunnen doen, op you tube zetten, ik ben ook heel benieuwd! je kunt m er later zo weer afhalen als je dat wil
Iedereen die een uitnodiging heeft gestuurd is geaccepteerd en ik ga hem nu even op youtube proberen te zetten! Leeuw 89 heavy! Ik ga zo een ander topic openen wie weet wat we allemaal tegen komen!
Waaazig! Je hoort echt heel duidelijk "mamma" in het begin! Ik geloof er wel in, maar zou niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik heb wel eens een arm om me heen gevoeld tijdens het het laatste afscheid van mijn liefste nicht.... terwijl er helemaal niemand bij mij in de buurt stond... heel rustgevend voelde dat. Groetjes Cynthia
voor de mensen die bang zijn voor geesten heb ik 1 tip wees niet bang dat zij je ook maar iets aan kunnen doen, geesten hebben die macht niet, als jij echt wil dat ze weggaan, zeg het tegen ze, ook op een dringende manier mocht de gewone manier niet helpen.Vaak is de geest iemand die je liefhad en zijn de bedoelingen ook niet kwaadaardig. Wil je niets met ze te maken hebben, probeer je af te sluiten hiervoor , negeren is vaak wel een optie maar dan heb je misschien kans dat het erger wordt.
brrrr als ik dat filmpje zo hoor dan vind ik het ook maar eng haha.. zou ook niet weten wat ik zou doen als ik zoiets meemaak haha..
Brrr heb er kippenvel van! Klinkt niet gemeen trouwens, maar wel echt alsof diegene die het zegt naast je staat.