zoontje zit op hurken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gul83, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Mijn zoontje trekt zich al omhoog en blijft goed staan maar soms trekt hij zich niet helemaal omhoog en blijft gewoon op hurken zitten. Dat bevalt blijkbaar zo goed dat hij nu ook tijdens het gewoon spelen op hurken gaat zitten. (hij kan ook zelfstandig op zijn billen zitten) Gisteren waren we bij mijn schoonouders en zij vond dit erg bizar. Ze heeft dit nog nooit bij zo'n jonge kind gezien zei ze. Nu vraag ik me af of dit wel zo gek is en of het misschien slecht is voor zijn knieën om op die manier lang te zitten.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kan geen kwaad hoor, is ook een fase.. zo zat jayden ook tot hij het staan en gewoon zitten toch leuker begon te vinden.
    Als ze het niet lekker vinden gaan ze vanzelf of op de knieetjes zitten of op de billen :)

3. Bri

Bri Niet meer actief

Geen idee of het normaal is bij deze leeftijd, maar ik vind het er altijd zó schattig uitzien!
    Het is ook een van de voorkeurshoudingen van m'n dochter. Die zit dan met platte voetjes, met haar billen bijna op de grond. Ongelooflijk he, die lenigheid... :)

Die knietjes kunnen er wel tegen, lijkt me.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn zoon deed en doet dat ook heel vaak. mensen willen hem dan op zijn billen hebben, maar hij komt meteen weer omhoog. hij is nu 2 en half en loopt als een tiererlier en heeft er volgens mij niks aan overgehouden. hij speelt nog vaak zo. hij zal het wel prettig vinden, ik doe er niks mee/aan.

5. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Het komt dus wel veel vaker voor :) Ik vind het ook wel grappig maar ging toch een beetje twijfelen omdat schoonma dit erg raar vond. Hij speelt zo fijn. Het zal wel goed zijn.

Deel Deze Pagina