Hallo lieve meiden! Ach zo zielig mn kleine ventje is zo ziek!! Vanaf vanmorgen wat hangerig en ineens rond 11uur hoge koorts!! 40 graden! We zijn een weekje op vakantie geweest en vanmorgen teruggekomen. We waren in CP en het was wel wat kouder dan thuis en natuurlijk gezowommen in het zwembad. Ik heb hem een PCM zetpil gegeven. Verder wel wat dunne ontlasting gehad maar niet echt diaree. Hij drinkt nog wel goed en is wel alert. Alleen hij kreunt heel erg zo zielig kreuntje alsof hij heel erg pijn heeft/last ergens van... Zo zielig... Ik vraag me af is dat kreunen normaal als ze zo koorts hebben? Hij ligt nu te slapen hoop dat hij snel opknapt vind het zo zielig voor hem....
Zou toch als hij nog wakker word even de hap bellen. 40 voor z.n kleintje ik raad altijd aan omdat even na te laten kijken. Misschien een oorontsteking?
Thnx voor je reactie!! Ja stom he ik ben zelf IC verpleegkundige maar als het dan je kindje is dan maakt je achtergrond niets meer uit en ben je een bezorgde moeder Vraag me af of dat kreunen normaal is?
Meestal geeft dit aan dat je kleintje ergens last van heeft. Ik zou neusspray geven en even n bezoekje bij een ha oid.
Dat kreunen is op zichzelf niet raar, zie ik hier bij de meiden ook wel. Hoge koorts is ook niet alarmerend als de rest wel OK is, maar altijd goed om voor de zekerheid even te bellen. Hap wil ze dan meestal wel even zien en altijd goed om bijv een oorontsteking uit te sluiten of vast te stellen....