We willen morgen een dagje weg met onze vierjarige dochter. Beide parken zijn onbekend voor ons. Naar welk park zouden jullie gaan met een meisje dat niet zoveel durft? En waarom? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom. De Efteling is uitgesloten; we hebben daar afgelopen jaar een abonnement op gehad, dus dat park kunnen we dromen.
Wij zijn pas naar Toverland geweest en dat was wel erg leuk. Ook een aantal rustige attracties en het is erg mooi gebouwd. Zowel een overdekt gedeelte als een buitengedeelte. Mijn zoontje gaat ook niet zo snel in snelle onoverzichtelijke attracties en hier heeft hij zich toch wel de hele dag vermaakt. Maar hij rijd dan ook rustig 30 rondjes in een autootje hoor
Juliana toren ken ik eerlijk gezegd niet, maar Toverland wel. Toverland is leuk voor ouder en kind. Eigenlijk een pretpark en speeltuin ineen.
koningin julianatoren ken ik niet persoonlijk, wel leuke verhalen over gehoord. Toverland vind ik echt het slechtste park ooit, daar is echt geen ene moer aan.
Vorig jaar in de julianatoren geweest en was echt super leuk, zoonlief was erg verdrietig dat we weg moesten er is van alles te doen, dus zeker de moeite waard
Toverland nog nooit geweest. Julianatoren wel meerdere keren geweest en echt een aanrader ook veel voor de kleinere kinderen vanaf 2 jaar. Dus ik denk genoeg ook voor kindjes die wat banger zijn
Julianatoren is echt heel erg leuk. Wij zijn er geweest in onze vakantie een paar weken geleden en voor kleintjes is het een super park. Cabrio auto's, Draaimolen, Brandweerspel, Paardjes, trampolines, Kleine botsauto's, Springkussen, speeltuin, Schminken. Wij waren daar met twee mannetjes van bijna drie en de oudste drie kinderen van zes, tien en twaalf hebben we met zijn drietjes over het park laten gaan, omdat het zo heerlijk overzichtelijk was. Toverland ken ik niet persoonlijk.
Bedankt voor alle reacties. We hebben besloten om morgen naar Koningin Juliana Toren te gaan. Andere reacties en suggesties blijven welkom (voor andere weekenden).
helaas eens en nooit meer. het was veel en veel te druk. een uur in de rij wachten op 1 minuut plezier. zeer onoverzichtelijk park. veel te duur. we moesten 1 km verderop parkeren en nog 6 euro betalen voor het parkeren. nee geef ons maar de efteling.
Wij zijn ook dit weekend geweest en hebben een ongelooflijk mooie dag gehad! En ja, het was drukker dan normaal ivm Tomas de trein-dagen, maar een uur wachten was alleen bij de monorail en de helikoptertjes (en dat hebben we dus niet gedaan). Parkeergeld betaal je in ieder park en vaak nog meer ook. Je werd netjes met een coole bus naar het parkeerveld gebracht. Het personeel was zeer vriendelijk, de toiletten schoon, nee, ik heb geen klagen en wij gaan zeker nog een keer!
Niet zo gek met de Thomas-de-trein-dagen. Ik ga nog een keer met Thirza samen, (begin juli met mijn hele familie geweest), en expres dus afgelopen weekend niet gedaan. Begin jullie was het gezellig druk. Hier en daar wel wachten, maar dat hoort erbij. En het lopen naar de parkeerplaats, (bus niet gedaan met 3 wandelwagens bij ons), was een avontuur op zich voor de kids. Ik vond dat niet erg dus Wat ik een echte pre aan dit park vind, is het grote aantal plekken waar je even kunt gaan zitten. Erg fijn als je een aantal kleintjes bij je hebt.