Hebben jullie leuke tips voor 1e verjaardag van mijn meisje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara1978, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Over een paar weken wordt mijn kleine meisje al 1 jaar! Ik zit al een beetje te bedenken hoe ik haar verjaardag wil gaan vieren en ik hoop dat jullie leuke tip's hebben voor mij.
    Ik ben erg aan de vroege kant maar ja, dan heb ik genoeg tijd om me op mijn gemakkie voor te bereiden ;) .

Er worden ongeveer 70 mensen uitgenodigd. Dit zijn familie en vrienden. Ik heb geprobeerd al hier en daar wat mensen te schrappen maar ja, we hebben beiden een grote familie dus aan 70 man komen we wel.
    Niet iedereen zal komen natuurlijk maar dit is wel een richtlijn.

Ik zat zelf te denken om het te verdelen over twee dagen. Ze is op zaterdag jarig dus dat komt goed uit. Mijn idee is om de ene helft op zaterdag van 14.00u to 17.00u uit te nodigen en de andere helft op zondag van 14.00u tot 17.00u.
    Het lijkt me ook leuk om een zaaltje ofzo te huren maar ja, thuis vind ik ook wel gezellig en zo'n zaaltje kost ook wel weer wat meer. Bovendien weet ik geen leuke locatie in de buurt.
    Er komen trouwens ook wat kindjes maar deze zijn allemaal nog klein, rond de 1 jaar dus daar hoef ik verder niets voor te organiseren (qua spelletjes ed).

Bij binnenkomst wil ik iedereen taart en koffie/thee geven en tja, daarna wat hapjes ofzo? Ik haal de salontafel weg om meer ruimte te creëren dus ik heb niet veel ruimte om dingen neer te zetten. Hmmm.

Hebben jullie tips en/of leuke ideeën voor mij?
    Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben het ook op twee dagen gehouden. Veel prettiger.

Verder had ik twee keer rond lunch tijd, dus eerst taart en daarna broodjes op tafel ( met soep) en andere lunch hapjes.

Zo op tafel gezet dat iedereen kon pakken wat ze wilden. Ook koffie, thee, et cetera.

Kun je het niet eerder houden? ;)

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben het ook sochtens gehouden zodat youame rust had smiddags anders was ik bang dat het te druk was geweest smiddags dat ze niet kon slapen

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Het zou ook eerder kunnen maar het komt qua slaapjes beter uit om het om 14.00u te doen omdat ze vaak tussen 13.00u en 14.00u slaapt.
    En meestal heeft ze er niet zoveel last van om 's avonds naar bed te gaan wanneer het druk is geweest. Ze is dan zo moe van alle indrukken dat ze als een blok in slaap valt.

5. randi

randi Niet meer actief

ik heb de zondag de meiden hun eerste verjaardag in een binnenspeeltuin gedaan. zag het niet zitten om 25 man in mijn huis te hebben en vond dit een geslaagde oplossing, vooral omdat er toch zo'n 8 kleine kids van 3-9jaar bij waren en die hebben hun rot geamuseerd terwijl de volwassene gezellig aan de tafel zaten bij te kletsen. onze meiden hebben dan maar een hazetukje gedaan in de buggy maar lagen er s'avonds dan wel iets vroeger in en waren totaal ook niet lastig doordat ze teveel te zien hadden

6. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Er komen alleen kindjes van rond 1 jaar dus dat is voor ons geen optie. Als ze wat ouder is dan lijkt me zoiets wel erg leuk!

Ik hoop nog op andere leuke tips :)

Deel Deze Pagina