Hoi hoi, Ik ben 27.3 weken zwanger en heb een kleine 2 weken geleden licht bruin bloedverlies gehad. Was maar 1-malig en heel licht maar voor de zekerheid toch mijn vk gebeld. Omdat ik al de hele tijd last heb van hele erge bandenpijn en soms vochtverlies ben ik door haar naar de gyn gestuurd. Die heeft alles nagekeken maar niks gevonden, alles zag er goed uit. Gisteravond ging ik naar de toilet en had ik weer bruin bloedverlies, er zat nu ietsje-pietsje rood bij en dit heeft tot nu toe aangehouden. Het is zit niet in mijn onderbroek, het is alleen bij het afvegen. Ik heb geen kramp of pijn alleen de gewoonlijke 'druk' in mijn onderbuik. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik ben bang dat als ik mijn vk bel er weer niks blijkt te zijn en voel me zo'n aansteller Ik weet wel dat ze daarvoor is maar wil niet overkomen als iemand die voor iedere scheet belt. Hopelijk kunnen jullie me een beetje gerust stellen... Alvast bedankt!
hoi, als alles goed was bij de check up bij de gynaecoloog dan is het waarschijnlijk toch omdat je baarmoedermond zo rijk doorbloed is dat je wat bloed verliest. Soms knapt er zomaar een vaatje of na harde ontlasting of na vrijen. Blijft het of wordt het meer bloedverlies dan zou ik toch nog eens bellen. Mirjam