Hoi ik ben opzoek naar een speciaal geboorte kaartje..(wie niet) maar die van mij wil ik erg graag op linnen of zwaar structuur papier, maar metallic vind ik ook erg mooi, (soort van parelmour laagje is het) wie o wie weet waar ik deze kan bekijken want ik kom geen stap verder via google.. thank you
Kiewie, bedankt voor je reactie... tja moet daar dan maar heen ik hou nooit zo van winkels waar weinig mensen komen dan kijken ze je eerder weg of zo aan net alsof je wat aan het jatten bent.. akwarrrrrrd maar mocht iemand nog wat te binnen schieten... graag!
Naast de standaardpapiersoort kunnen de geboortekaartjes ook op speciale papiersoorten geprint worden. Je kunt kiezen voor een papiersoort met een zilver- of goudglans. En speciaal voor de Hollandse en Delftsblauwe kaartjes is er een linnen-papiersoort. Wanneer je een modelkaart aanvraagt worden de papierstaaltjes van de speciale papiersoorten meegestuurd zodat je een goed beeld krijgt van de diverse mogelijkheden. Dit staat op de site van gribbeltje.nl Ik vind hun kaartjes erg leuk!
Je kan kiezen uit 3 papiersoorten: mat wit, structuur, en metallic. Mat wit: 340 grs. fsc natuurkarton, een mooie neutraal witte papiersoort. Structuur: doet aan aquarelpapier denken. Heeft een nostalgische 'chique' uitstraling. Meerkosten: 0,20 per kaartje. Metallic: glad, met een metaalachtige glans. Heeft een moderne uitstraling. Meerkosten: 0,30 per kaartje. Dit staat op de site van Jakima.nl Daar hebben wij ons kaartje besteld.
Volgens mij hebben de meeste wel keus in verschillende papiersoorten, gewoon rondneuzen op internet sites.
Jaaa!! Gribbeltje...ik ben een beetje bevooroordeeld want we hebben het kaartje van onze dochter er weg en straks nr 2 ook. Het is niet een site zoals andere, danielle is degene achter gribbeltje, zij tekent alles en je hebt ook gewoon mailcontact met haar over je bestelling en kan dus altijd vragen stellen, dat betekent dat je ook dingen kan laten aanpassen en idd veel keus in papiersoorten
Check de site van hipdesign.nl eens toppie service en keuze uit 6 papier soorten waarvan je bij een proefkaartje staaltjes meekrijgt. Wij hebben prima ervaringen met het bedrijf hebben er vorig jaar onze zelfontworpen trouwkaarten besteld en nu hebben we een order lopen voor de geboortekaartjes. Super ervaringen mee en originele ontwerpen.... Wij hebben beide keren gekozen voor het papier linnenpersing, maar ze hebben ook een parelmoer of metallic papier
koningkaart.nl heeft ook meerdere papiersoorten . Daar krijg je ook staaltjes mee van alle soorten die er zijn als je een proefdruk besteld.