zooo bang! :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nathalie20, Aug 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elynada

Elynada Bekend lid

Jan 12, 2011
    502
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik heb hetzelfde gehad bij de vorige zwangerschap. Belangrijkste is praten en beseffen dat je er zelf maar weinig aan kan doen. Hormonen he. Eens de zwangerschap voorbij was, gingen die gevoelens ook heel vlug weg. Dus voor mij een hele geruststelling als ik het nu weer heb, dat ik weet dat het ook weer weggaat. Sterkte en zorg dat je bij iemand terecht kan om te praten op de moeilijkste momenten.

2. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Bij rozemarijn en thijm hebben ze een spray voor onder je tong deze ontspant en relaxt je waardoor je je emoties beter onder controle krijgt.

Weet zo niet hoe het heet maar een tante van mij zweert erbij het is homeopathisch en gebruik kan tijdens de zwangerschap geen kwaad.

Heb het eenmalig geprobeerd na een erg moeilijk gesprek met mijn tante over een moeizaam verleden en moet zeggen dat het baatte om mijn emoties en gevoel weer op de rit te krijgen en rustig te worden.

Het werkte binnen enkele seconden..... zelf ben ik een nuchter persoon en geloof normaal niet in zoiets maar op aandringen van mijn net zo nuchtere tante toch geprobeerd.

Share This Page