Ik testte net positief...kan het echt niet geloven...de eerste ronde na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij een eilieider verwijderd is. Het was een tweeling want een week voor de miskraam had ik een 'gewone' miskraam die vastgesteld is door een echo... Oefff ik tril al een half uur..ben zo bang !!!
Wat ontzettend spannend!! Gefeliciteerd en probeer niet teveel te stressen en na te denken. Ik wens jou een voorspoedige zwangerschap 😘
Dankjewel...ik probeer het. Mijn lief komt pas vrijdag thuis. Ik huil nu gewoon..zo bang. Zo gek..ik dacht dat ik blij zou zijn. Deze emotie had ik niet op gerekend..
Dankjewel.. Ik voel me totaal niet zwanger! Heb zelfs menstruatie krampen wat ik ook eng vind..mezelf zelfs op een wijntje getrakteerd gisteren terwijl ik normaal heel streng ben ..
Spanned zeg! Heel veel succes. Misschien helpt het wat maar ik (en best veel dames) hebben in het begin mensteuatieachtige buikpijn dus dat hoeft echt niks te zeggen.
ik heb afgelopen week ook positief getest en ook vlagen buikkrampen en dat je een wijntje hebt gedronken is helemaal niet erg da zal de zwangerschap niet beinvloeden toen ik zwanger was van me zoontje kwam er pas met 8 weken achter was er ook niet mee bezig om zwanger te worden en had doen aardig wat gedronken. en ik snap dat je aan het stressen bent heb zelf ook 2 miskramen gehad en nu verder helemaal geen symptomen ben ook aan het stressen en aan de andere kant is het beter om gewoon blij te zijn je hebt het toch niet zelf in de hand
Dankje voor je reactie !! Ik doe mijn best. Mijn emoties schieten steeds alle kanten op Haha. Jij gefeliciteerd ! Ik merk als ik weer lekker rustig zit mijn buikkrampen ook afnemen. Goed naar mn lijf luisteren dus
Sofie13: de angsten zijn heel normaal en de buikkrampen spijtig genoeg ook. Heel veel succes en gefeliciteerd! Duim dat alles goed gaat.
Ik snap je angst maar al te goed! Het is heel begrijpelijk dat het vertrouwen in je lichaam weg is. Hopelijk heb je veel mooie echo's en loopt het uiteindelijk net zo goed af als bij mij. Veel succes!
Kan iemand bij helpen ?? Vorig jaar eierstok verwijderd nu eindelijk zwanger maar ik zou nu eigenlijk 6 weken en 3 dagen moeten zijn. Gister echo gehad in het ziekenhuis daar vertelde ze mij dat ik pas 5 weken en 2 dagen was ?????? En het hartje klopt nog niet Ze zei of je hebt een late eiersprong gehad of het is een miskraam !! Ik voel me heel onzeker nu over anderhalve week mag ik terug komen en dan moet er een kloppend hartje te zien zijn Ik voel me heel bang en onzeker