Ik heb afgelopen vrijdag en en zaterdag cytotec genomen. Wel bloeding maar ik gok toch nog geen vruchtje. Ik ben nu eigenlijk 8,5 week zwanger en het kindje is gestopt met 6 weken. Kan ik nu alsnog wachten op een miskraam of is dat uitzichtloos? Wil het liefst een curretage vermijden. Weet niet wat wijsheid is.
hoi liva, bij mij kwam het echte weefsel pas 6 dagen na de cytotec. had wel na het inbrengen een nacht bloedverlies (ook stolsel, dat lees ik precies bij jou niet) en daarna bruinverlies met s avonds krampen en wat vers bloed, dit tot de dag dat het weefsel eruit kwam. bij mij had het dus tijd nodig. maar het lijkt me best dat je even met je vk belt.
Het vruchtje kun je best verloren zijn zonder dat t herkenbaar was. Het is zo inieminie klein. Meestal als t bloeden gestopt is is t klaar. Uitzonderingen uitgesloten. Wanneer is je controle echo? Een curretage klinkt iig enger als t is.
Ik bloed nog steeds wel en heb sinds eind van de middag ineens meer een menstruatiegevoel, dat is dan denk ik positief. Ik zal het even afwachten en inderdaad en bellen nog.
Vruchtje kan je best over het hoofd zien omdat het zo klein is en de stolsels kunnen nog wel even door gaan. Hier duurde het een dikke week. Laatste stolsel verloor ik pas na een week toen ik naar de winkel liep
Hier 3x cytotec en helaas bij alle drie de mk gecuretteerd moeten worden, ivm incomplete mk. Maar zoals al eerder gezegd t valt echt mee! Sterkte! Bij mij was t een van de mk ook even kort gestopt met bloeden, en ineens weer en bij controle cho bleek t restweefsel te zijn en dus alsnog curettage