zooo bang

Discussie in 'Miskraam' gestart door janina, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janina

janina Actief lid

hoi hoi

ik wil graag even mijn ei kwijt, ik heb afgelopen zaterdag avond licht bloedverlies gehad, zondag ook, verder geen krampen, maar ik heb het gevoel dat het over is
    ik ben nu 8,5 week zwanger, ik moet om half 12 bij de vk zijn voor de intake, ik hoop zo dat ik ook een echo mag!
    ik heb voor tygo ook een miskraam gehad en ik hoop echt niet dat het weer zo ver is, maar ja bloed is natuurlijk nooit goed!
    ik ben nu op van de zenuwen....

groetjes janina

2. Badeendjes

23 nov 2006
    20
    0
    0
    Heel veel succes vanmiddag!
    Gewoon om een echo vragen, zeggen dat je denkt dat het niet goed zit, dan doen ze dat echt wel!
    Hopelijk is het allemaal nog goed, succes!
    (Ik zit ongeveer met hetzelfde alleen ben nog niet zo ver als jou, ook vk gevraagd om een eerdere afspraak, anders zou ik pas 14 februari gaan en duurt me te lang!)

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    En Janina hoe si het gegaan meid?

xxx joyce

4. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ... hoe is je afspraak bij vk gegaan en heb je een echo gehad? Licht bloedverlies hoeft niet altijd slecht nieuws te betekenen, maar ik begrijp je bezorgdheid! Heel veel sterkte.

Dyaan

5. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Hoi Janina,

Ik begrijp je ongerustheid. Ik had precies hetzelfde vorige week. Ik had gelukkig vlak daarvoor een goede echo gehad, dus dat stelde me wel gerust. Ik had bij het afvegen een beetje roze en dat duurde nog geen dag, geen krampen gehad oid. Daarna geen last meer van gehad. Ik ga er maar vanuit dat het allemaal ok is.

Heel veel succes!

6. janina

janina Actief lid

hoi hoi

ik ben geweest en ik krijg mijn echo eerder, alleen verlies ik nu meer bloed als gisteren, volgens de vk heb ik 50 procent kans dat het goed gaat met bloed, ik moet dus nu gewoon afwachten,
    wat is dit moeilijk zeg, mijn voorgevoel zegt dat het niet goed zit, en nu maar wachten....
    ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor jullie reacties

groetjes janina

7. janina

janina Actief lid

oh ja vrijdag heb ik nu de echo, drie lange dagen!

8. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje, dat is spannend ... en wat duren die dagen dan lang! Heel veel sterkte en hopen maar dat je bij de goede 50% hoort!

Dyaan

9. Ramona17

Ramona17 Actief lid

22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    Ik heb zelf ook bloed verlies gehad, En
    bij mij is gewoon alles goed verlopen

dus veel suc-6

Deel Deze Pagina