Hallo allemaal,clearblue bevestigde het gisteren voor mij ik ben echt zwanger!! ben vreselijk moe iedere dag..verder nog weinig klachten!mrge vijf weken zwanger!heel spannend allemaal! ik heb 10 maart de intake..helaas nog geen echo!duurt nog zo lang!!! Maar bij deze het bewijs!! ik ben zoo in de wolken!!
Wow... gefeliciteerd!! Wat een prachtig gevoel toch? Heb zelf vandaag ook vernomen dat ik voor het eerst zwanger ben..
Gefelicitteerd en dankjulliewel... ik kan het nog steeds niet hlml geloven dus nog een test vandaag gedaan..en die knalde echt wel!!jeee!! nu alleen volgende week nog een keertje!
Niet te veel testen. Zwanger is zwanger. Kan goed zijn dat je testje dat lichter is en je jezelf zo'n zorgen maakt. Is niet eerste keer dat ik zoiets zou lezen hier. Kun je beter even bloedtest laten doen en hcg bepalen.
Okee...maar bloed prikken doen ze niet zomaar toch?k ben gewoon zo onzrker nog omdat ik een vmk met 4,2 weken had...nu voelt het wel heel anders dat wel!
Volgens mij gaan we gelijk op! En bedankt allen!! Hebben jullie ook dat je hele dag nu een beetje draait om de zw schap!