Ik zou even niet zo snel conclusies trekken. Bij ons op het kinderdagverblijf trekt een kindje ook weleens iets uit een bakje, dat gaat dan het hele kdv rond. Je weet het niet hè.
Ts weet toch niet wie de moeder is dus dan kan ze in ieder bakje een briefje doen. Trouwens wel een optie. In ieder bakje een briefje doen dat je het vest terug wil maar of het helpt vraag ik me af. Ik denk dat het dus echt weg is.
Ik vind je eigen oplossing de beste, daar dacht ik ook aan. Dan wijs je naar niemand en hopelijk voelt de onterechte meenemer nog iets van schaamte en legt het terug.
Ja mocht degene toch spijt hebben dan kan ze het in het jassenhok ophangen dan heeft niemand het door Als je het in het mandje terug legt dat valt dat toch op bij de leidsters
Ik zou het KDV het laten oplossen Hun kunnen zelf maatregelen nemen, en zelf kiezen of ze de ouder er zelf mee willen confronteren/ hun vermoedens uitspreken, of een briefje op hangen oid! Ik zelf als leidster zou gewoon die moeder bellen en vragen of zij hem misschien heeft, je kan er dan altijd bij zeggen dat je iedereen belt die dag geweest is! Het KDV is hiervoor verzekerd trouwens!
bijzonder van die dame dat zij dit al uitspreekt nog voordat het bij hun 100% zeker is. straks klopt het niet. wanneer het vrijwel zeker is stap ik erop af, ook ik ben er direct en eerlijk over.
Nou ik snap wel dat je daar héél boos om bent! Zou ik ook zijn ! Zolang je niet zeker weet wie het gedaan heeft, kun je er niemand op aan spreken. Als je het uiteindelijk wel echt 100% zeker weet, dan zou ik die persoon er wel op aanspreken. Indd heel erg 'raar' dat een volwassen vrouw, spullen van kindjes mee neemt. Zou intussen aan de moeders wel vragen of ze niet per ongeluk het vestje van je dochter hebben meegenomen, wie weet is het inderdaad wel gewoon een ongelukje geweest..